سپری کردن یک آخر هفته گرم تابستانی با گالری‌گردی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۹

سپری کردن یک آخر هفته گرم تابستانی با گالری‌گردی

امروز جمعه ۲۴ تیرماه چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، امروز جمعه ۲۴ تیرماه با توجه به تعطیلی پایان هفته فرصت مناسبی در اختیار علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی قرار دارد تا سری به گالری‌ها بزنند و اوقات فراغت خود را با بازدید از نمایشگاه‌ها و گپ‌وگفت با هنرمندان سپری کنند.

در ادامه این گزارش به معرفی چند نمایشگاه که امروز در تهران افتتاح می‌شوند، می‌پردازیم.

نمایشگاه انفرادی امیر موسوی زاده به نام «بازدم» جمعه ۲۴ تیر ماه در گالری اعتماد افتتاح می‌شود و تا سه شنبه ۱۸ مرداد ادامه دارد.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در نشانی تهران، میدان هفت تیر، مفتح جنوبى، بن بست شیرودى پلاک ۲۵ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی رسا هزارخانی به نام «گم‌راه» از ۲۴ تیرماه تا ۴ مرداد ماه در گالری طراحان آزاد برپا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به‌ نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ مراجعه کنند.

«نامیرایی» عنوان نمایشگاه انفرادی علی قائمی است که از ۲۴ تا ۳۱ تیرماه در گالری اثر در معرض تماشا قرار دارد.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱ در نشانی تهران، خیابان ایرانشهر ، کوی برفروشان، پلاک ۱۶ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های امیر سقراطی به نام «شِبه خاطره» از ۲۴ تیرماه تا ۵ مرداد ماه در گالری ثالث برپا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این‌ نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١۴٨ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی فرخ صیدی به نام «پیدایی» از ۲۴ تیر تا ۱۰ مرداد ماه در گالری سو برپا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این‌ نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به نشانی تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسى، شماره ۳۰ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی و حجم پرویز لطف‌الهی به نام «بداهه فراق» از ۲۴ تیر تا ۳ مرداد ماه در گالری ویستا در معرض تماشا قرار دارد.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ میزبان مخاطبان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است