برگزاری کنسرت نمایش رایگان برای مردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸

برگزاری کنسرت نمایش رایگان برای مردم

کنسرت ـ نمایش «راه عشق» تا ۲۸ تیرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش صبا، کنسرت ـ نمایش «راه عشق» با مشارکت برج میلاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی اوج تا ۲۸ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود و مردم برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت می‌توانند به سایت www.miladticket.ir مراجعه کنند.

کنسرت «راه عشق» با خوانندگی «فرمان فتحعلیان» شامگاه جمعه، ۲۴ تیرماه همزمان با در پیش بودن عید غدیر با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در فضای باز محوطه برج میلاد به صورت رایگان برگزار شد.

این کنسرت روایتگر زندگی حضرت علی (ع) از لحظه به دنیا آمدن آن حضرت تا روزی که پیامبر اکرم (ص) ایشان را جانشین، برادر و وصی خود معرفی کرد.

در میان روایت‌های بازیگران این کنسرت ـ نمایش به کارگردانی حمید حسین خانی و تهیه‌کنندگی علیرضا کوهفر، فرمان فتحعلیان نیز قطعاتی از اجراهای خود را که در وصف حضرت علی (ع) بود، برای مخاطبان و بازدیدکنندگان اجرا کرد.

فاطمه قاسم‌پور رییس فراکسیون زنان مجلس، روح‌الله متفکرآزاد نماینده تبریز و مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس و محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از مهمانان ویژه شب اول این کنسرت بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است