جاه‌طلبی‌های نتفلیکس در انیمیشن‌سازی ادامه دارد/ خرید یک استودیو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹

جاه‌طلبی‌های نتفلیکس در انیمیشن‌سازی ادامه دارد/ خرید یک استودیو

نتفلیکس در ادامه جاه طلبی های خود در بخش انیمیشن یک شرکت انیمیشن سازی را خریداری کرد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، نتفلیکس روز سه شنبه ۱۹ جولای اعلام کرد که شرکت انیمیشن سازی و مربوط به جلوه های ویژه انیمال لاجیک استرالیا را خریداری کرده است.

شرکت انیمیشن سازی انیمال لاجیک در سیدنی استرالیا قرار دارد و با یک دفتر ماهواره ای در شهر ونکوور کانادا که در ساخت انیمیشن هایی چون «خوش قدم» و «پیتر خرگوشه» درگیر بوده است، ارتباط دارد. این شرکت در بخش جلوه های ویژه نیز در آثار مطرحی چون «ماتریکس» و «گتسبی بزرگ» همکاری کرده است.

بنا به اعلام این شرکت ها، این معامله نشانگر جاه طلبی های نتفلیکس در بخش انیمیشن سازی است و موجب تقویت این سرویس استریم در این بخش می شود.

امی راینهارد یکی از معاونان نتفلیکس در بیانیه ای در این باره گفت: نتفلیکس در چند سال گذشته در بخش انیمیشن سرمایه گذاری کرده است و این کار تعهد ما را برای داشتن یک استودیوی انیمیشن سازی در سطح بین المللی پیش برد. استودیوی انیمال لاجیک یک استودیوی برتر انیمیشن با فناوری های نوآورانه است که کسب و کار فعلی ما را تقویت می کند و ظرفیت بلند مدت ما را در فضای انیمیشن افزایش می دهد و موجب می شود تا ما بتوانیم تماشاگران خود را در سراسر جهان بهتر سرگرم کنیم.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است