چند‌ کار در‌‌ دست تولید دارم/ اجرای بخش سفرنامه «تازه شو» بر‌عهده من است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
مهدی امینی خواه در گفتگو با صبا:

چند‌ کار در‌‌ دست تولید دارم/ اجرای بخش سفرنامه «تازه شو» بر‌عهده من است

مهدی امینی خواه درباره آثار جدیدش همچون «شهر هرت»، «راز ناتمام»، «دانه های سفید برف»، «شهر پر ماجرا» و دیگر آثار تلویزیونی یا سینمایی خود توضیح داد.

مهدی امینی خواه در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین فعالیت‌های خود عنوان کرد: سریال «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی برای پخش از شبکه یک، مراحل مونتاژ را پشت سر می گذراد. همچنین «شهر هرت» به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز اثری طنز است که مراحل فنی را سپری می‌کند. من در هر دوی این آثار ایفای نقش کرده‌ام.

او ادامه داد: «دانه‌های سفید برف» به کارگردانی مجتبی اسدی‌پور اثری در ژانر دفاع مقدس است که به زندگی جانبازان شیمیایی پس از پایان جنگ می‌پردازد و برای حضور در جشنواره دفاع مقدس آماده می شود. در بخش رسانه نیز چند کار دارم مانند «جزر و مد» و «رفاقطع» که در حال کسب پروانه نمایش هستند.

این بازیگر درباره فیلم های سینمایی که در آنها حضور دارد، بیان کرد: در فیلم سینمایی «شهر پرماجرا» به کارگردانی محمد بشیری نقش مامور راهور پلیس راهنمایی رانندگی را ایفا می کنم و این فیلم در حال گذراندن مراحل فنی است. همچنین تصویربرداری «عشق افراطی»، «بزرگراه ابدی»، «زندگی چند»، «شکارگاه» و «اپاتان» به پایان رسیده است.

امینی خواه عنوان کرد: هم اکنون در یک برنامه تلویزیونی با عنوان «تازه شو» حضور دارم و در این برنامه بخشی به نام «سفرنامه» وجود دارد که روایت آن قسمت برعهده من است. این برنامه ساعت ۱۱:۱۵ صبح در شبکه دو پخش می شود.

بازیگر «تلافی» افزود: کارهای جدید دیگری نیز در در مراحل اولیه پیش تولید دارم که تا ماه دیگر تولیدات آن‌ها آغاز می شود. این آثار، مراحل کسب پروانه نمایش، انتخاب موسیقی و تدوین را پشت سر می گذرانند که ان‌شاالله هرکدام در وقت درست خودشان منتشر می شوند.

او ضمن اشاره به اینکه همه ژانرها را دوست دارد و برایش اهمیتی ندارد در ژانر خاصی بازی کند، گفت: من معمولا در این سی سال دوست داشتم همه نوع نقش را ازجمله کمدی، اکشن، منفی، مثبت و … تجربه کنم و از این که نقش متفاوتی را بازی کنم هراسی نداشته‌ام و از اینکه گریم متفاوت و عجیب و غریبی داشته باشم هم ترسی ندارم زیرا چالش نقش های متفاوت را دوست دارم.

مهدی امینی خواه در پایان به صداوسیما پیشنهاد داد: صداوسیما باید محتوای برنامه‌سازی اش را به گونه ای کند که آثار خارجی و یا تکراری راهی برای ورود به تلویزیون نداشته باشند و درنتیجه مخاطبان جذب محصولات داخلی شوند تا محصولات خارجی.

پگاه زارعی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است