رقابت فیلم کوتاه «نفس نکش» در جشنواره استتیکای انگلستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷

رقابت فیلم کوتاه «نفس نکش» در جشنواره استتیکای انگلستان

فیلم کوتاه «نفس نکش» در پنجمین حضور بین المللی خود در جشنواره ها این بار به مسابقات دوازدهمین جشنواره‌ استتیکای انگلستان راه پیدا کرده است.

به گزارش صبا، فیلم کوتاه «نفس نکش» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی میلاد نسیم سبحان در پنجمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه‌ دوازدهمین جشنواره‌ «Aesthetica» استتیکای انگلستان راه پیدا کرد.

این رویداد به عنوان یکی از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا محسوب شده و فیلم‌های برگزیده‌ آن، واجد شرایط رقابت در جوایز مراسم «بفتا» می‌شوند. جشنواره فیلم استتیکا از ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه امسال به صورت حضوری و از ۱۰ آبان ماه تا ۹ آذرماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی در شهر یورک انگلستان برگزار می‌شود.

«نفس نکش» داستان مردی است که موقع نفس کشیدن از دهانش دود بیرون می‌آید و این ویژگی برای خودش و اطرافیانش مشکلاتی به وجود می‌آورد و علی باقری، علی‌رضا مهران، علی فرزین، وحید خاکساری و امیرعلی علی‌نقی بازیگران آن هستند.

پیش از این فیلم کوتاه «نفس نکش» در بیست و ششمین جشنواره فیلم های فوق العاده بوچئون کره جنوبی نمایش داشته و با حضور در پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم هیوستون آمریکا مورد تایید جوایز آکادمی سینمایی کانادا موفق به دریافت جایزه پلاتین رمی شده بود. همچنین حضورهایی در دهمین جشنواره فیلم های ژانر غرب میانه و هشتمین جشنواره فیلم رجاینا کانادا مورد تایید آکادمی کانادین را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است