برنامه یازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶

برنامه یازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه

یازدهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه با نمایش «یک حلقه معمولی»، «ساعت بازدید»، «گرگ» و «لِبِر کروموزوم 17» برگزار می شود.

به‌گزارش صبا به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، یازدهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۱، با نمایش چهار فیلم کوتاه برگزار می‌شود. «یک حلقه معمولی»، «ساعت بازدید»، «گرگ» و «لِبِر کروموزوم ۱۷» آثاری هستند که در این جلسه نقد و بررسی می شوند.

در این رویداد علیرضا کاوه به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه یازدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفتگو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار می دهد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی برعهده دارد.

در این جلسه آثاری که اکران می شوند به شرح زیر است:

فیلم کوتاه «یک‌حلقه معمولی» به‌‌نویسندگی و کارگردانی نوا رضوانی در ژانر ملودرام، به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمایی جوانان ایران و نوا رضوانی ساخته شده است. سونیا سنجری نقش اصلی را در این اثر ایفا می‌کند.

وحید صداقت «ساعت بازدید» را در ژانر درام نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز بر عهده داشته است. چهره‌های شاخصی همچون بابک کریمی و بانیپال شومون در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«گرگ» به‌نویسندگی و کارگردانی بهروز شمشیری، اثری در ژانر درام اجتماعی، به‌تهیه‌کنندگی جواد ارجمند تولید شده است.

کارگردانی انیمیشن «لِبِر کروموزوم ۱۷» را نیز شروینه دیدَنده در ژانر «علمی» برعهده داشته و این اثر به‌نویسندگی مشترک شروینه دیدَنده و مهرپویا خوانساریان و تهیه‌کنندگی مشترک شروینه دیدَنده و حسین کلهر ساخته شده است.

یازدهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ ۳ مردادماه ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره ۶ برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است