اعلام برنامه‌‌ اجرایی تالارهای بنیاد رودکی در هفته نخست مرداد ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۰

اعلام برنامه‌‌ اجرایی تالارهای بنیاد رودکی در هفته نخست مرداد ماه

برنامه‌‌ اجرایی هفته نخست مرداد ماه 1401 تالارهای تحت مدیریت بنیاد فرهنگی هنری رودکی اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی و اموربین‌الملل بنیاد رودکی، برنامه اجراهای نخستین هفته مرداد ماه سال جاری تالارهای تحت مدیریت بنیاد رودکی شامل تالار وحدت، تالار رودکی، تالار حافظ و فرهنگسرای نیاوران اعلام شد.

بر این اساس گروه موسیقی پالت یکشنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهند داشت و تالار رودکی نیز ساعت ۲۱ پذیرای گروه موسیقی سازبند است.

دوشنبه ۳ مرداد ماه گروه موسیقی آلنام (آذری) ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می روند و رسیتال فلوت نیز ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

گروه موسیقی لیان سه‌شنبه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۸ و ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت. همچنین گروه موسیقی هوران در این روز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه خواهند رفت. کنسرت آنسامبل سازهای بادی و زهی مرکز آموزش بنیاد رودکی نیز ساعت ۱۷ و رسیتال فلوت ساعت ۲۱ در تالار رودکی به اجرا می پردازند.

گروه تنبورنوازان چریکه با نوازندگی و آهنگسازی داوود آزاد چهارشنبه ۵ مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت کنسرتی را اجرا می کنند. در این روز گروه موسیقی خلیج‌فارس ساعت ۲۱ در تالار رودکی به صحنه می‌آیند و فرهنگسرای نیاوران نیز ساعت ۲۱ میزیان گروه موسیقی لیان خواهد بود. همچنین پنج‌شنبه ۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ نیز گروه موسیقی لیان برای بار دیگر در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌روند.

طی این هفته به جز شنبه، نمایش «دیو و دلبر» ساعت ۱۸ در تالار وحدت و نمایش «درخشش» ساعت ۲۰ در تالار حافظ میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است