دبیران مسابقه داستان‌نویسی «بانوی بی‌مثال» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹

دبیران مسابقه داستان‌نویسی «بانوی بی‌مثال» معرفی شدند

دبیران بخش‌های داستان کودک، داستان کوتاه کوتاه (مینی‌مال) و داستان کوتاه نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید علی کاشفی خوانساری، سارا عرفانی و مریم راهی به عنوان دبیران بخش‌های داستان کودک، داستان کوتاه کوتاه (مینی‌مال) و داستان کوتاه نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» معرفی شدند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه با ارائه داستانی از زندگی حضرت خدیجه (س) نخستین بانوی مسلمان و همسر پیامبر اسلام (ص)، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

جوایز بخش داستان کوتاه به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون ریال، بخش داستان کوتاه کوتاه (مینی‌مال) به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال و بخش کودک به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون ریال اعلام شده است و دبیرخانه این مسابقه از انتشار آثار برگزیده حمایت می‌کند.

علاقه‌مندان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) به نشانی bimesal1401@gmail.com بفرستند. آثاری در این جشنواره پذیرفته خواهد شد که پیش از این در جشنواره دیگری شرکت نکرده یا در جایی منتشر نشده باشد.

مسابقه «داستان بانوی بی‌مثال» به همت مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری و نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری به شماره ۹۶۶۵۳۵۲۵ تماس بگیرند یا به صفحه این مسابقه در اینستاگرام به نشانی banooye_bimesal مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است