اعلام جزییات سهم بنیاد سینمایی فارابی از ۴ فیلم در حال اکران | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

اعلام جزییات سهم بنیاد سینمایی فارابی از ۴ فیلم در حال اکران

سرپرست مدیریت تجاری‌سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی از سهم این بنیاد در 4 فیلم در حال اکران گفت.

علی مرادخانی سرپرست مدیریت تجاری‌سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره مشارکت این بنیاد در محصولات سینمایی در حال نمایش گفت: بنیاد سینمایی فارابی در ۴ فیلم از آثار روی پرده سینماها سهم دارد.

به گفته وی، بنیاد در فیلم «زالاوا» که بیشترین مشارکت ما را جلب کرده است، ۳۰ درصد معادل یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان مشارکت کرده است.

او افزود: پس از این فیلم «مغز استخوان» قرار دارد که بنیاد سینمایی فارابی در آن ۲۲/۵ درصد معادل ۸۵۰ میلیون تومان سهم دارد. ۱۰ درصد از مالکیت فیلم «تی‌تی» نیز با مشارکت ۴۲۰ میلیون تومانی در اختیار این بنیاد قرار دارد.

این مدیر سینمایی بیان کرد: هم‌چنین همه حقوق پخش نمایش خانگی و تلویزیونی فیلم «بازیوو» نیز به بنیاد سینمایی فارابی تعلق دارد.

مرادخانی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم شفافیت را سرلوحه کارمان قرار دهیم و همان‌طور که از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر چهلم این کار را آغاز کردیم، میزان و نحوه مشارکت بنیاد در آثار سینمایی مختلف را به صورت منظم به اطلاع عموم برسانیم، چراکه معتقدیم دانستن این موارد حق مردم و اصحاب رسانه است و تلاش می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است