«الکترا» به تئاتر شهر می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۳

«الکترا» به تئاتر شهر می‌آید

«الکترا» عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز هفتم مرداد ماه به کارگردانی فرزاد امینی در تالار سایه این مجموعه به صحنه می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «الکترا» عنوان یکی از جدیدترین نمایش های مجوعه تئاتر شهر است که از روز هفتم مرداد ماه سال جاری به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی در تالار سایه اجرای خود را آغاز می کند.

در این اثر نمایشی که بر اساس روایت «اوریپید» و «اشیل» به نگارش درآمده است (به ترتیب حروف الفبا) نازنین زهرا برومند، آزیتا رحیمی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منعمی، یاسمن مومنی به عنوان بازیگر حضور دارند.

محمدعلی کنجدی دستیار کارگردان و عکاس تمرین و اجرا، پارمیس امینی طراح لباس، میثم خانکی طراح نور، رامین امینی عکس پوستر، امیرعباس مختاری (تایپو گرافی الکترا و طراح پوستر)، پریسا گردشی گریم، زهرا حسن زاده دوخت لباس دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

فرزاد امینی درباره این نمایش نوشته است: «آگاممنون شاه یونان دخترش ایفی ژنی را قربانی می‌کند و کلیتمنسترا که مادر است، دلشکسته اما پر از غضب از شوهرش انتقام می‌گیرد و آگاممنون را به قتل می رساند، سلسله خشم و فقدانِ شفقت ادامه می یابد و الهه انتقام این بار چاقو را در کف دستانِ «الکترا» می گذارد تا به انتقامِ قتل آگاممنون، پدرش؛ مادرِ خود را بکشد. تراژدی الکترا تسلسل خون ریختن تا فروپاشیِ کامل یک دودمان است.»

نمایش «الکترا» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی روزهای هفتم تا بیست و سوم مرداد ماه ساعت ۱۹ به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است