نمایش «معنای[نا]پیدا» در قم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷

نمایش «معنای[نا]پیدا» در قم

نمایشگاه عکس‌های منصور فروزش با عنوان «معنای[نا]پیدا» از امروز سوم مردادماه در نگارخانه فرهنگ قم برگزار می‌شود.

به گزارش صبا، نمایشگاه عکس «معنای[نا]پیدا» منتخب عکس‌های منصور فروزش در قم برگزار می شود. این نمایشگاه با حمایت انجمن عکاسان قم از تاریخ دوشنبه سوم مردادماه در محل نگارخانه فرهنگ قم به مدت یک هفته برگزار می شود.

در معرفی این مجموعه آمده است: «نمایشگاه عکس «معنای[نا]پیدا» فرصتی است برای مواجهه با آثار عکاسی که در طول پنج سال ثبت شده‌اند و هرکدام به فراخور معنای نهفته در خود تلاش می‌کنند تا با مخاطبین ارتباط برقرار کنند. ارتباط مخاطب با این آثار در واقع بهانه‌ای است برای پرسیدن این سوال که «معنا در یک اثر هنری بر چه اساس پدید می آید؟» این سوال یادآور مساله «غار افلاطونی» یا «فیل در اتاق تاریک» مولانا می‌تواند باشد، که پدیده‌های اطراف را نه فقط بر اساس معنا و یا چیستی حقیقی آنان، بلکه بر اساس درک بیننده تعریف می‌کنند.»

منصور فروزش تهیه‌کننده، کارگردان و عکاس مستقل است که در طول دوران فعالیت خود به عنوان فیلمساز در جشنواره مختلف داخلی و خارجی از جمله جشنواره بین المللی فیلم فجر و جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران و بیش از صد جشنواره مختلف در کشورهای ژاپن، ایرلند، مجارستان، اسپانیا، پرتغال و… حضور داشته است و اکنون علاوه بر اشتغال به برگزاری کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های تخصصی هنری، در حال کار روی یک مجموعه مستند برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

نمایشگاه عکس «معنای[نا]پیدا» از تاریخ ۳ تا ۱۰ مردادماه در محل نگارخانه فرهنگ قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است