۱۰۰ اثر در جشنواره عروسکی تهران-مبارک ثبت‌نام کردند/ حضور خوب شهرستان‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱
دبیر جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک:

۱۰۰ اثر در جشنواره عروسکی تهران-مبارک ثبت‌نام کردند/ حضور خوب شهرستان‌ها

هادی حجازی‌فر از ثبت‌نام‌ 100 اثر برای رقابت در جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک در 2 هفته نخست خبر داد.

به گزارش صبا، هادی حجازی‌فر دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک با اعلام ثبت‌نام نزدیک به ۱۰۰ اثر برای رقابت در این جشنواره با گذشت حدود دو هفته از انتشار فراخوان، از حضور امیدوارکننده گروه‌های شهرستانی در جشنواره امسال خبر داد و تاکید کرد: استقبال خانواده تئاتر عروسکی از جشنواره بسیار مثبت بوده و امیدواریم امسال آثار درخشانی را شاهد باشیم.

دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک با اشاره به اینکه از حدود ۱۰۰ اثر عروسکی که تاکنون برای حضور در رویداد امسال ثبت‌نام کرده‌اند بیش از نیمی از آثار مربوط به گروه‌های تئاتر از شهرستان‌های مختلف است، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم جشنواره امسال شاهد حضور باکیفیت‌تر و قدرت‌مندتر از گروه‌های با استعداد و جوان در سراسر کشور باشد و فرصت دیده‌شدن را در اختیار این گروه‌ها قرار دهد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کردیم پس از چندسال رکود در فضای نمایش عروسکی به دلایلی مثل کرونا، ایجاد رونق دوباره در این حوزه با مشکلاتی همراه باشد، اما این میزان استقبال همچنان ما را به داشتن جشنواره‌ای با روح تازه و پراز اتفاقات خوب امیدوار می‌کند.

حجازی‌فر همچنین با اشاره به حضورش در تبریز و گفت‌وگو با فعالان نمایش عروسکی استان آذربایجان شرقی که هفته گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست ضمن شنیدن مشکلات گروه‌ها برای تولید آثار نمایشی، قرار شد با حمایت‌های ستاد جشنواره و همراهی فعالان تئاتر عروسکی این استان و انجمن تخصصی نمایش عروسکی همزمان با افتتاح جشنواره تهران در تبریز شروع به فعالیت کند. علاوه بر این، تا زمان برگزاری جشنواره و سفر به استان‌های دیگر و گفت‌وگو با فعالان نمایش عروسکی در مراکز استان‌ها ادامه خواهد داشت.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک از ٢٢ تا ٣٠ مهر ١۴٠١ به دبیری هادی حجازی‌فر در تهران برگزار خواهد شد.

ثبت نام برای شرکت در جشنواره از نیمه تیرماه از طریق سایت جشنواره به آدرس tehranpuppet.com آغاز شده و تا پانزدهم مردادماه ادامه خواهد داشت و در بخش کودک و بزرگسال هر یک ۱۵ اثر و در بخش فضای باز ۱۰ اثر برای شرکت در جشنواره پذیرفته خواهند شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000