«خبر بزرگ» به چاپ سوم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۰

«خبر بزرگ» به چاپ سوم رسید

چاپ سوم کتاب «خبر بزرگ» نوشته سیده زهرا برقعی از سوی انتشارات سروش به چاپ رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، کتاب «خبر بزرگ» نوشته زهرا برقعی با تصویرگری منصوره محمدی، عاطفه فتوحی، حکیمه شریفی، فاطمه طیوب، ریحانه ابراهیمی، سمیه بیگدلی، اکرم‌سادات میرتوانا و فاطمه اسحاقی برای کودکان گروه سنی ب در نوبت چاپ سوم منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «فرشته‌ها نوبتی اجازه می‌گرفتند تا از آسمان به سمت زمین بروند. چنان پر از شادی و شوق بودند که نگو. اهل آسمان، همگی خوشحال و راضی بودند. دل توی دلم نبود که من هم برسم زمین. نمی‌شد آن بالا ماند و به دست‌بوسی نبی خدا(ص) نرفت. نمی‌شد علی(ع) را در آغوش نگرفت. مردم هم داشتند با حضرت بیعت می‌کردند و فرشته‌ها هم برای رفتن به زمین و ملاقات با نبی خدا(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) لحظه‌شماری می‌کردند. آسمان روشن و رویایی شده بود. ترافیک فرشته‌ها بود.»

چاپ سوم این کتاب در ۲۰ صفحه خشتی مصور رنگی، شمارگان ۴٫۰۰۰ نسخه و با قیمت ۲۲٫۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل کنند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است