«خوش‌نگاران» به گالری مژده می‌آیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶

«خوش‌نگاران» به گالری مژده می‌آیند

«خوش‌‍نگاران» عنوان نمایشگاه گروهی خوشنویسی است که از 7 تا 14 مرداد ماه در گالری مژده میزبان علاقه مندان خواهد بود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گالری مژده، پروژه فراخوان «خوش‌نگاران» که به کوشش محمد بزرگی در مرداد ۱۴۰۰ آغاز شد، عصر جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ در گالری مژده آثار ۱۳ هنرمند منتخب خود را به تماشا می گذارد.

محمد بزرگی خوشنویس و هنرمند نقاشیخط به منظور شناسایی و پشتیبانی از استعدادهایی که فرصت ظهور در عرصه خوشنویسی را نیافته اند، فراخوانی با عنوان «خوش نگاران مستعد» منتشر و از علاقه مندان به این حوزه دعوت به حضور کرد. در این فراخوان جوایزی برای برگزیدگان دو بخش «نقاشیخط» و «نوآوری در خط» در نظر گرفته شد و اکنون پس از یک سال، منتخبین این فراخوان پس از گذر مراحل داوری معرفی می شوند.

اسامی هنرمندان منتخب به ترتیب حروف الفبا عبارتند از آرین اعتمادی، حمیدرضا اکبری، پریسا انوار، طیبه الحسینی، سلمان تقی‌زاده، دینا تهرانی، احمد خداداد، مینو خزائی، سعید خویه، کیانوش شفیعی، رها عبداللهی، محمدرضا کاشانی و محمدرضا یاری.

در کنار منتخبان، آثار هنرمندان مدعو ازجمله مهرداد اصفهانیان، عارف امرالله‌زاده، مهراد رضوانی و محمود وطن‌خواه و نیز آثاری از محمد بزرگی، کوروش قاضی‌مراد و وحید آرنگ به تماشا درمی آیند.

«خوش نگاران» منتخب جایزه محمد بزرگی تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در گالری مژده به تماشا خواهد بود. این گالری در سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ واقع شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است