«سینما و محرم» در موزه سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳

«سینما و محرم» در موزه سینما

نمایشگاه عکس «سینما و محرم» در موزه سینما ایران برگزار می شود، همچنین در این نمایشگاه با موضوع عاشورا و محرم 10 فیلم سینمایی پخش می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) نمایشگاه عکس «سینما و محرم» در موزه سینما برگزار می‌شود و همچنین ۱۰ فیلم با موضوع عاشورا و محرم نیز نمایش داده خواهد شد.

در این نمایشگاه پوستر و عکس‌هایی از فیلم‌های «روز واقعه» ساخته شهرام اسدی، «سفیر» ساخته فریبرز صالح، «افق» و «پرواز در شب» ساخته زنده یاد رسول ملاقلی پور، «شب دهم» ساخته جمال شورجه، «سینه سرخ» ساخته پرویز شیخ طادی، «رستاخیر» ساخته احمدرضا درویش، «عصر روز دهم» ساخته مجتبی راعی، «کربلا جغرافیای یک تاریخ »ساخته داریوش یاری، «ناسور» ساخته کیانوش دالوند، «من و زیبا» ساخته فریدون حسن پور، «دلشکسته» ساخته علی روئین تن، «هیهات» ساخته هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح الله حجازی، هادی مقدم دوست، «بال‌های سپید» ساخته مهدی و ناصر هاشمی به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه از اول محرم به مدت یک ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب در محوطه باز موزه سینما پذیرای بازدیدکنندگان است. همچنین از اول تا نوزدهم محرم ۱۴۰۱ فیلم‌هایی همچون روز واقعه، هیهات، پرواز در شب، افق، کربلا جغرافیای یک تاریخ، عصر روز دهم، ناسور، من و زیبا، سینه سرخ، بال‌های سپید نیز به ترتیب هر شب ساعت ۲۰ در موزه سینما نمایش داده می شود.

این فیلم‌ها توسط فیلمخانه ملی، بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری و سازمان هنری رسانه‌ای اوج برای نمایش در اختیار موزه سینما قرار داده شده است.

نمایش فیلم‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است