شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶

شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، طی حکمی از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

محمود سالاری معاون امور هنری طی احکام جداگانه‌ای که متن آن به کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی و رییس جشنواره و کورش زارعی دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ابلاغ شده، ایرج راد، مسعود دلخواه، بیژن نوباوه، غلامرضا منتظری، علی منتظری، محمود سالاری، کاظم نظری، تاجبخش فناییان، مینا باقری و حسین مسافرآستانه و کورش زارعی  را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

«هنر نمایش از دیرباز تاکنون به عنوان نماد فرهیختگی و اندریشه‌ورزی شناخته شده است. حضور پر رنگ فرهیختگان این هنر نیز همواره به منزله سرمایه‌های فرهنگی و معنوی مورد تکریم اهالی هنر بوده است.

براین اساس در آستانه برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رجا واثق دارم آن فرهیخته معزز، متناظر با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با مشارکت و تسهیم تخصص و تجارب ارزنده خویش در برپایی هرچه باشکوه‌‍‌تر این رویداد بزرگ هنری از هرگونه همیاری دریغ نخواهید نمود.

لذا موجب افتخار است به موجب این حکم مراتب عضویت و انتصاب آن شایسته و بزرگوار را در شورای سیاست‌گذاری چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام و متعاقبا روز افزون شما را در پیشبرد امور از خداوند منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است