کنسرت «رسیتال‌پیانو» در فرهنگسرای نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۱

کنسرت «رسیتال‌پیانو» در فرهنگسرای نیاوران

پیمان مدنی نوازنده و مدرس پیانو به همراه شاگردان خود کنسرت «رستیال پیانو» را در فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، پیمان مدنی نوازنده و مدرس پیانو درباره کنسرت پیش رویشان گفت: کنسرت شاگردان من با عنوان «رسیتال پیانو» پنجشنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

این مدرس پیانو در ادامه بیان کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا هر چهار ماه یک بار مانند این کنسرت را برگزار می کردیم که همزمان با فراگیری این بیماری مانند تمامی هنرمندان کنسرت ها را لغو کردیم ولی خوشبختانه با بهبود وضعیت دوباره برگزاری کنسرت ها را شروع کردیم.

پیمان مدنی افزود: قرار است این کنسرت ها بعد از محرم و صفر ادامه یابد و به احتمال زیاد در شهرهای دیگر تور موسیقی برگزار کنیم که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد. همچنین قرار است بعد از اجرای کنسرت ها به تمامی هنرجویانی که به صحنه رفته اند مدرک هنری اعطا شود.

وی درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شود، تاکید کرد: در این کنسرت قطعاتی از رپرتوار موسیقی کلاسیک جهانی از آهنگسازان برجسته همچون بتهوون، هایدن، شوبرت، شومان، شوپن، چایکوفسکی و… اجرا می شود. همچنین در این کنسرت ۲۶ هنرمند به صحنه می روند که هر کدام یک اثر برای مخاطبان اجرا می کنند.

این هنرمند در پایان گفت: در این کنسرت نگار پارسا، جسیکا اختیاری، آیین صفی زاده، نگین رمصانی، دانیال باستانی، نگار ابراهیم پور، بیتا حیدر شناس، پرستو مصباح، سایه طوافیان، نسترن ثابتی، فرانک مدنی، فاطمه حیدری، رکسانا قائد رحمتی، رسام میر قاسمی، شهریار اسلامی، سپیده شعاعی، پانیذ پناهنده، نرگس همتی، شروین اسماعیلیان، همایون ذوالفقار، سید طاها موسوی، نگار قاسمی،‌آریو فراهانی، عسل صفری، رایان شیخ الاسلام و عرفان صفری به صحنه می روند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است