ضبط «همآهنگ» از مشهد آغاز شد/ راه‌اندازی کارناوال ملی سرود | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳

ضبط «همآهنگ» از مشهد آغاز شد/ راه‌اندازی کارناوال ملی سرود

ضبط برنامه تلویزیونی «همآهنگ» از مشهد آغاز شد و در مازندران ادامه دارد.

به گزارش صبا، ضبط برنامه تلویزیونی «همآهنگ» که با رویکرد سرود و موسیقی با سفر به اقصی نقاط ایران برای پخش از سیما آماده می‌شود، از مشهد آغاز شد و این برنامه در دومین مقصد خود برای رصد و بررسی فعالیت گروه‌های سرود شمال کشور به استان مازندران رسید.

چهار هنرمند عرصه سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی داوری بخش کارناوال را برعهده دارند که به زودی معرفی خواهند شد.

«همآهنگ»، برنامه ملی استعدادیابی در حوزه سرود با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از زمستان سال ۱۳۹۹ و پیش‌تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شد.

بر این اساس در چند ماه گذشته بیش از ۸۰۰ گروه سرود در کشور شناسایی و پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان آغاز کرده‌اند. پس از این مرحله گروه‌های برتر برای حضور در قسمت‌های نهایی و حضور در استودیو «همآهنگ» انتخاب خواهند شد.

گروه‌های برتر مرحله مقدماتی، مجوز حضور در برنامه اصلی را که با حضور استادان حوزه شعر، موسیقی، خوانندگی، نمایش و اجرای خلاق در استودیو همآهنگ برگزار می‌شود، خواهند گرفت و در مرحله اصلی به شکلی متفاوت به رقابت خواهند پرداخت.

با ضبط برنامه استان‌های شرقی و شمالی کشور، در ادامه کارناوال «همآهنگ» به دیگر استان‌ها خواهد رسید.

برنامه تلویزیونی «همآهنگ» محصولی از موسسه ماوا و به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و طراحی و کارگردانی مهدیار عقابی، برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است