ادامه تولید کتاب صوتی با صدای مخاطبان رادیو صبا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷

ادامه تولید کتاب صوتی با صدای مخاطبان رادیو صبا

مرحله چهارم چالش گویندگی در رادیو صبا به وسیله تولید کتاب صوتی با صدای مخاطبان برگزار شد.

به گزارش  صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، چهارمین مرحله گویندگی و اجرا در شبکه رادیویی صبا روز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ در ساختمان شهدا صدا و سیما با حضور ۳۰ نفر از برگزیدگان مرحله قبل، برگزار شد. در این مرحله قرار شد برنامه «القصه» با همکاری این برگزیدگان تهیه و تولید شود.

رضا عزتی تهیه کننده «القصه» در این باره گفت: شرکت کنندگان در چالش گویندگی این مرحله، کتاب «سقای آب و ادب» نوشته سید مهدی شجاعی را برای مخاطبان می خوانند، به این صورت که هر یک از این شرکت کنندگان بخش مشخص شده ای از این کتاب را می خوانند و بعد از تهیه و تنظیم در قالب برنامه «القصه» هر شب در ایام محرم تقدیم مخاطبان رادیو صبا می شود.

این تهیه کننده رادیو درباره برگزاری آزمون و چالش های گویندگی بیان کرد: برگزاری چنین چالش‌ها و مسابقه هایی می تواند فرصتی برای تجربه علاقه‌مندان به اجرا و گویندگی باشد، حتی سازمان صدا و سیما برای کشف استعدادهای ناشناخته می تواند از آن ها استفاده کند؛ همان استعداد هایی که به دنبال فرصتی برای رشد هستند.

عزتی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از پخش کتاب صوتی «سقای آب و ادب»، گویندگی و اجرای این شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار می گیرد و برگزیدگان برای خواندن کتاب بعدی به مناسبت ایام اربعین فراخوانده می شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است