تذکری از سوی صداوسیما به نماوا داده نشده است/ بازنشر یک گفتگوی قدیمی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
صبا پیگیری کرد؛

تذکری از سوی صداوسیما به نماوا داده نشده است/ بازنشر یک گفتگوی قدیمی

امروز یکی از رسانه ها گفتگوی قدیمی مدیرعامل نماوا مبتنی بر اختلاف با ساترا و صداوسیما را منتشر کرد که بار دیگر فضای خبری پلتفرم ها را ملتهب کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، در چند ساعت گذشته خبری مبنی بر تذکر صداوسیما به نماوا درباره سریال «خاتون» منتشر شده است که به بخشی از گفتگوی شانه‌ساز مدیرعامل نماوا اشاره شده است که او می گوید صداوسیما به تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی چشم دوخته است. او با ذکر مثالی گفته است: در سریال «خاتون» به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق‌ها. ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.

پیرو این موضوع مساله را از روابط عمومی نماوا پیگیر شدیم که روابط عمومی نماوا نیز توضیحات ذیل را به صبا ارسال کرد: «پیرو خبر منتشر شده با تیتر «تذکر عجیب صداو‌سیما به خاتون» روابط عمومی‌ نماوا توضیح زیر را ارائه‌ می‌کند:

«این گفتگو یک سال پیش انجام شده و در توضیح چالش‌های آن دوران با مدیریت وقت سازمان ساترا بوده است. لازم به ذکر است این سریال بدون حذف نام روسیه پخش شد و هم‌اکنون هم در پلتفرم نماوا در دسترس عموم است.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است