فصل جدید «لیگ سرود» آغاز شد/ اضافه شدن بخش «نماهنگ» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷

فصل جدید «لیگ سرود» آغاز شد/ اضافه شدن بخش «نماهنگ»

فصل جدید مسابقات «لیگ سرود» در ۲ بخش «لیگ همگانی» و «لیگ نماهنگ» آغاز شد‌.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، فصل جدید مسابقات «لیگ سرود» در ۲ بخش «لیگ همگانی» و «لیگ نماهنگ» آغاز شد و تمامی گروه‌های سرود می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

این رقابت‌ها با هدف ترویج سرود، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با گروه‌های سرود، ارتقای سطح کیفی سرود و کاهش هزینه‌های گروهای سرود برگزار می‌شود.

گروه‌های شرکت‌کننده در رقابت های لیگ سرود در دو بخش ویژه تحت عنوان «لیگ همگانی» و «لیگ نماهنگ» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در «لیگ همگانی» طبق قاعده فصل گذشته گروه ها با اجرای زنده در قالب اجرای پاتوقی و ارسال فایل از اجراهای خود رقابت خواهند کرد.

در فصل جدید این رقابت ها که در ۱۰ مرحله تا پایان سال برگزار می شود، توجه به مناطق محروم و شناسایی گروه های بااستعداد در شهرستان ها در اولویت قرار دارد.

سرود «عجب اشکی» برای حسین (ع) به عنوان اولین سرود فصل جدید مسابقات از تاریخ ۵ مردادماه لغایت ۲۵ مردادماه اجرا خواهد شد. در هر مرحله فایل‌های ارسالی بر اساس معیارهای لیگ که به صورت مشروح در سایت لیگ آمده است توسط داوران امتیازدهی می‌شوند و جوایزی به گروه‌های برتر اهدا خواهد شد.

امتیاز گروه‌ها در یک جدول جامع در سایت «لیگ سرود» قرار می‌گیرد و در نهایت به سه گروهی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است