تله‌تئاتر «پیر وفا» جایگزین «وضعیت زرد» می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳

تله‌تئاتر «پیر وفا» جایگزین «وضعیت زرد» می‌شود

بازپخش تله‌تئاتر «پیر وفا» از امروز 8 مرداد 1401 در شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تله‌تئاتر «پیر وفا» به کارگردانی مجتبی یاسینی، تهیه‌کنندگی مسعود رسام و نویسندگی سعید آل رسول در سال ۱۳۶۴ تولید شده است و بازپخش آن از ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰ جایگزین سریال «وضعیت زرد» در شبکه دو سیما می شود.

این مجموعه نمایشی، درباره زندگی و فداکاری‌های «هانی بن عروه» است که جانش را برای کمک به یاران حسین بن علی‌(ع) و مسلم بن عقیل فدا کرد.

در «پیر وفا» بازیگرانی چون اسماعیل سلطانیان، زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه، عبدالرضا اکبری، بهروز مسروری، علی عمرانی، جلیل فرجاد، رضا خندان، مجید بهشتی، جواد پیشه‌گر و عبدالرضا فیاضی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه این تله‌تئاتر آمده است: هانی بن عروه از محبان علی(ع) در کوفه بود که مسلم بن عقیل در خانه او ساکن می‌شود. جاسوسی به عنوان دوست وارد خانه هانی می‌شود و با دسیسه به هانی تهمت می‌زنند که قصد کشتن عبیدالله را داشته و … .

از دیگر عوامل این تله‌تئاتر می‌توان به کارگردان هنری: مجتبی یاسینی، کارگردان تلویزیونی: بیژن صمصامی، فیلمنامه: سعید آل رسول، تصویربرداران: اکبر عنبری، بیژن مؤمنی، جلال محمودزاده، مرتضی اصلان‌زاده و موسیقی: بیژن کامکار اشاره کرد.

این تله‌تئاتر از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۰ و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است