برگزاری جشنواره «سلام فرمانده» توسط شبکه الکوثر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷

برگزاری جشنواره «سلام فرمانده» توسط شبکه الکوثر

شبکه الکوثر برای تقویت نهضت سرودخوانی و ترویج سرود «سلام فرمانده» جشنواره بین المللی «سلام فرمانده» را راه اندازی کرده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه الکوثر، با هدف تقویت نهضت سرودخوانی و ترویج هرچه بیشتر سرود حماسی «سلام فرمانده»، شبکه الکوثر دست به راه‌اندازی جشنواره ای با عنوان و موضوع این سرود زده و برای نخستین بار، جشنواره بین المللی «سلام فرمانده» را با مشارکت مخاطبان خود از سراسر جهان برگزار می کند.

روابط‌عمومی شبکه ضمن اعلام این خبر، با عنوان اینکه گروه کودک و نوجوان متولی برگزاری این جشنواره است، افزوده است: شبکه الکوثر طی فراخوانی که مقارن با عید سعید غدیر خم منتشر کرد، از تمامی کودکان و نوجوانان جهان اسلام که دوستدار و پیرو حضرت مهدی عجل الله تعالى فرجه الشریف اند، دعوت کرده تا آثار نمایشی، ادبی، تجسمی و موسیقیایی خود را در رابطه با سرود «سلام فرمانده»، از راه های ارتباطی وب سایت، اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ برای این شبکه ارسال کنند.

پذیرش آثار تا نهم ربیع الاول (چهاردهم مهرماه ۱۴۰۱ برابر با ششم ماه اکتبر) ادامه دارد و آثار ارسالی محدودیت زبانی ندارند. همچنین بهترین آثار شرکت داده شده، پس از داوری توسط هیات داوران، در روز هفدهم ربیع الاول مصادف با سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) معرفی و جوایزی به برگزیدگان جشنواره در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال اهدا خواهد شد.

از آنجا که استفاده حداکثری از ظرفیت تلویزیون و تصویر، از مهم ترین راهبردهای شبکه برای انسجام بخشی بیشتر به خیزش فرهنگی بزرگی است که مسلمانان جهان را به مناسبت تولید و فراگیری اجرای سرود «سلام فرمانده»، در یک زمینه واحد قرار داده است، پخش برنامه هفتگی زنده ای نیز در همین راستا در دستور کار گروه قرار گرفته که ضمن معرفی بخش های مختلف جشنواره و آموزش شرایط تولید آثار و ضوابط ارسال، به گفتگو با دست اندرکاران بازخوانی سرود در کشورهای مختلف می پردازد. این برنامه، آثار برتر دریافتی در طول هفته را نیز به نمایش می گذارد تا انگیزه بخش ارسال آثار بیشتر و بهتر شود.

روابط‌عمومی شبکه الکوثر زمان پخش برنامه را روزهای جمعه ساعت ١٧:٣٠ به وقت مکه و ١٩ به وقت تهران و راه های ارتباطی با جشنواره را به این شرح معرفی کرده است:
اینستاگرام: Alk4kids
وب سایت: www.alkawthartv.ir واتساپ: ۰۰۹۸۹۱۰۸۹۹۴۱۰۱
تلگرام: alk4kids
علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به وب سایت شبکه الکوثر با شرایط و ضوابط ارسال اثر به جشنواره بین المللی «سلام فرمانده» آشنا شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است