انتصاب سرپرست جدید گروه تولید شبکه نسیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۹

انتصاب سرپرست جدید گروه تولید شبکه نسیم

گروه تولید شبکه نسیم صاحب سرپرست جدید شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، طی حکمی از سوی سیدمحمدرضا خوشرو، احمد لنگرودی به سرپرستی گروه تولید شبکه نسیم منصوب شد.

امروز شنبه، ۸ مرداد ماه، ضمن برگزاری مراسم تودیع و معارفه، با حضور سایر مدیران شبکه، با اهدای هدایا و لوح یادبود از زحمات مرتضی جاسبی تجلیل به عمل آمد و حکم سرپرستی احمد لنگرودی توسط مدیر شبکه نسیم به وی اهدا شد.

بهره مندی از شاخصه های هویت بصری، ملی و دینی در برنامه ها با تاکید بر توان و دانش نیروهای متعهد انقلابی و برنامه ریزی و پیگیری تولید برنامه های نو آورانه و پرنشاط مفرح و اثر بخش در گونه های مختلف و تبدیل شبکه به شبکه تراز انقلاب اسلامی از نکاتی است که در حکم مدیر شبکه نسیم بر آن تاکید شده است.
همچنین در این حکم از تلاش های بی وقفه مرتضی جاسبی، در زمان تصدی مسولیت گروه تولیدبرنامه شبکه نسیم تقدیر شده است.

احمد لنگرودی دانش آموخته دکتری مدیریت سیاستگذاری علم و فناوری دانشگاه مازندران، کارشناسی ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی کارگردانی تلویزیون و هنرهای دیجیتال دانشگاه صداوسیما است که پیش از این به عنوان مشاور تولید محتوای بین الملل، مدیر مرکز نوآوری، کارآفرینی و آموزش های آزاد دانشگاه صداوسیما و مدیر پخش و مدیر امور هنری شبکه العالم، عضویت در شورای طرح و برنامه شبکه اول سیما و نسیم و همچنین برنامه‌سازی، تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه های تلویزیونی در سازمان صداوسیما فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است