فیلمنامه اسپین‌آف «پیکی بلایندرز» در حال کامل شدن است/ فیلمبرداری در ۲۰۲۳ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳

فیلمنامه اسپین‌آف «پیکی بلایندرز» در حال کامل شدن است/ فیلمبرداری در ۲۰۲۳

استیون نایت خالق مجموعه پرطرفدار «پیکی بلایندرز» از روند نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف این سریال گفت.

به گزارش صبا به نقل از ان‌ام‌ای، «پیکی بلایندرز» در زمانی پیش از اتفاقات فصل پایانی اش ادامه پیدا خواهد کرد. اگرچه فصل ششم این مجموعه پرطرفدار به پایان رسیده است، با این حال استیون نایت خالق این درام جنایی در حال نوشتن فیلمنامه برای یک فیلم بلند داستانی است که رسما به این مجموعه پایان خواهد داد.

نایت به تازگی در مورد چگونگی ساخت این فیلم صحبت کرده است و به نظر می رسد با نزدیک شدن به پایان نگارش فیلمنامه، تولید این فیلم به زودی آغاز شود.

استیون نایت دراین باره گفت: بله، من در حال نوشتن فیلمنامه این اسپین‌آف هستم. تقریبا نوشتن فیلمنامه آن را تمام کرده‌ام و قرار است در آینده برای فیلمبرداری آماده شویم.

این فیلمساز تاکید کرد: من در حال بحث درباره مسائل بودجه کار با چند استودیو فیلم و تلویزیون در منطقه دیگ‌بث در بیرمنگام هستم.

نایت همچنین مصمم تر از گذشته اظهارات خود را در مورد زمان شروع تولید این فیلم اعلام کرد و گفت فیلمبرداری احتمالا در ۱۸ ماه آینده آغاز خواهد شد. او در سال ۲۰۲۱ گفته بود که احتمالا در سال ۲۰۲۳ این فیلم را جلوی دوربین خواهد برد پس با این وجود به نظر همه چیز در همان مسیر گذشته قرار دارد.

جزییات فیلم هنوز نامشخص است با این حال به نظر می رسد داستان خانواده شلبی و دارودسته آنها در اینجا به پایان برسد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است