معرفی ۲ فیلم روز جهان؛ ترسیدن با «نُچ» و دیدن قصه حیوانات ابرقهرمانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۵
با آثار تصویری روز جهان آشنا شوید؛

معرفی ۲ فیلم روز جهان؛ ترسیدن با «نُچ» و دیدن قصه حیوانات ابرقهرمانی

با دو فیلم پرفروش روی پرده سینما یعنی «نُچ» و «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، «نُچ» نام جدیدترین فیلم جوردن پیل است که یک اثر ترسناک علمی تخیلی با حضور بازیگرانی چون دنیل کالویا، کیکه پالمر، استیون یون است. این فیلم درباره ساکنان یک منطقه در کالیفرنیا است که شاهد یک کشف عجیب و وحشتناک هستند.

جوردن پیل کارگردان این فیلم از آثار هیولایی مانند «کینگ کنگ» و «پارک ژوراسیک» و همینطور فیلم های علمی تخیلی «برخورد نزدیک از نوع ‌سوم» (۱۹۷۷) و «نشانه‌ها» (۲۰۰۲) و همینطور فیلم فانتزی «جادوگار شهر از» (۱۹۳۹) به عنوان منابع الهام خود در این فیلم یاد کرده است.

«نُچ» در وبسایت راتن تومیتوز از ۳۰۲ منتقدی که فیلم را دیده اند امتیاز ۸۱ درصد را کسب کرده است.  ایلین جونز منتقد فیلم درباره «نُچ» نوشت: سومین فیلم رازآلود جوردن پیل از ژانر فیلم‌های حمله بیگانه ها و وسترن استفاده می‌کند و در نهایت به چیزی اصیل و بدیع ختم می شود.

«نُچ» که با بودجه ۶۸ میلیون دلاری ساخته شده است از روز ۲۲ جولای در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است و تا به امروز ۸۰ میلیون دلار فروش داشته است.

«ابر حیوانات لیگ دی‌سی» نام انیمیشن ابرقهرمانی کمدی محصول کمپانی وارنر است که بر اساس اثر ابرقهرمانی دی سی کامیکس ساخته شده‌ است. دواین جانسون، کوین هارت، کیت مک‌کینون، جان کرازینسکی، ونسا بایر و کیانو ریوز صداپیشگان این انیمیشن هستند.

داستان این انیمیشن درباره کریپتو با صداپیشگی دواین جانسون سگ سوپرمن است که تیمی از حیوانات خانگی را به وجود می آورد تیمی که به آنها قدرت‌های فوق‌العاده داده می‌شود، یک سگ شکاری به نام ایس با صداپیشگی کوین هارت که فوق‌العاده قوی و نابودنشدنی است، خوکی به نام پی‌بی  که می‌تواند به اندازه غول پیکر رشد کند، لاک‌پشتی به نام مرتون که فوق‌العاده سریع است و سنجابی به نام چیپ که قدرت الکتریکی دارد.

این انیمیشن در وبسایت راتن تومیتوز از ۱۰۱ منتقدی که آن را دیده اند امتیاز ۷۲ درصد را به دست آورده است. رادیان سیمون پیلای منتقد تورنتو درباره فیلم نوشت: خیلی بامزه تر از لیگ عدالت است.

رندی جونز منتقد نیز آن را یک اثر جذاب سرگرم کننده تابستانی خواند. آندریا تامسون دیگر منتقد سینما نیز این انیمیشن را اثری خواند که به والدین و بچه‌های شان طنز و شوخی ارائه می دهد که خانواده ها قدردان این انیمیشن می شوند.

انیمیشن «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» که با بودجه ۹۰ میلیون دلاری ساخته شده است از روز ۲۹ جولای در سینماهای آمریکا روی پرده رفته و تا به امروز ۴۱ میلیون دلار فروش داشته است.

مصطفی علوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است