فراخوان هشتمین دوره جشنواره عکس «ایران‌من» اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

فراخوان هشتمین دوره جشنواره عکس «ایران‌من» اعلام شد

فراخوان هشتمین جشنواره عکس «ایران من» با موضوع خانواده ایرانی همچنین شرایط و مهلت ارسال آثار اعلام شد.

به گزارش صبا، شورای سیاستگذاری جشنواره عکس «ایران من» فراخوان برگزاری هشتمین دوره این جشنواره را اعلام کرد. امسال جشنواره عکس «ایران من» با موضوع خانواده ایرانی برگزار می شود.

جشنواره عکس «ایران من» در هشتمین دوره‌ این رویداد فرهنگی، مسابقه و نمایشگاه عکس خانواده ایرانی را با موضوعاتی مثل خانواده و آداب و رسوم ازدواج، خانواده در سفر و زیارت، خانواده وکار، خانواده در مراسم آیینی، خانواده و اوقات فراغت، خانواده و تولد، خانواده و کهنسالی برگزار می کند.

آغاز ارسال آثار از ۱۱ مرداد و مهلت پایان آن ۲۵ آذره ۱۴۰۱ است، داوری آثار نیز در دی ماه صورت می گیرد. شورای سیاستگذاری این جشنواره متشکل از افشین بختیار، فرهاد سلیمانی، محمد مهدی رحیمیان و داریوش محمدخانی است، عاطفه حقیقی، مجید ناگهی و مهدی وثوق نیا هیات داوران را تشکیل می دهند.

جوایز این جشنواره به شرح زیر است:

الف – سه نفر برگزیده و به هر نفر مبلغ ۲۵ میلیون تومان ( یا معادل کالای آن ) اهداء خواهد شد.
ب – جایزه ویژه یادبود مرحوم استاد اکبر عالمی(خارج از مسابقه): در حمایت از فعالیت‌های مستقل جامعه عکاسی ایران، توسط نورنگار به پیشنهاد و انتخاب اعضای شورای سیاست‌گذاری از یک مجموعه عکس یا پروژه عکاسی در ارتباط با موضوع اصلی جشنواره به مبلغ ۲۵ میلیون تومان پشتیبانی مالی خواهد کرد و این آثار به صورت مستقل و در بخش جنبی نمایشگاه و کتاب این دوره از جشنواره ارائه خواهد گردید.

قوانین و مقررات جشنواره:
شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد و رایگان است و محدودیت سنی ندارد.
محدوده جغرافیایی عکس ها کشور ایران و ملیت عکاس بدون محدودیت می باشد.
هر عکس بایستی دارای عنوان و درج زمان و مکان عکسبرداری باشد.
دریافت آثار تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی https://noornegar.com/festival امکان‌پذیر است و برای ارسال آثار باید در سایت جشنواره ثبت نام و طبق شیوه نامه درج شده در آن عمل کنید.
ارسال عکس های گرفته شده با گوشی موبایل بلامانع است. حداقل رزولوشن عکس‌های موبایلی باید از ۸ مگاپیکسل کمتر نباشد.
هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
دبیرخانه‌ی جشنواره ی عکس ایران من از پذیرش آثار بر روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری درسایت جشنواره، معذور است .
عکس‌ها می بایست با فرمت jpeg در اندازه‌ی ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل ۱۰ مگا بایت، بر روی سایت جشنواره بارگذاری شوند.
ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند.
دبیرخانه جشنواره از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ و HDR معذور است و به مرحله نخست انتخاب آثار راه نخواهند یافت.
عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو،حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.
در صورتی که کیفیت آثار ارسالی برای ارائه در نمایشگاه و چاپ در کتاب جشنواره مناسب نباشد، اصل فایل با کیفیت بالاتر درخواست خواهد شد. در صورت عدم ارائه‌ فایل اصلی، آن عکس از جشنواره حذف می‌شود.

عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکسبرداری در هنگام بارگذاری در سایت جشنواره در قسمت توضیحات درج شوند.
از نظر برگزار کننده و دبیرخانه جشنواره عکس ایران من، ارسال کننده‌ی عکس مالک مادی و معنوی اثر شناخته می‌شود. هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ، با ارسال کننده‌ی اثر خواهد بود.
دبیرخانه‌ جشنواره عکس ایران من حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده در بخش مسابقه را برای چاپ در کتاب، بروشور، اطلاع رسانی و همرسانی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و…) و موارد تبلیغاتی مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.
ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکنندگان هشتمین دوره ی جشنواره عکس ایران من است.
تماس با دبیرخانه از طریق وب سایت https://noornegar.com/festival
تلفن تماس: ۰۲۱۷۳۵۶ داخلی ۱۰۴

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است