فیلم نوآ بامباک جشنواره نیویورک را نیز کلید می‌زند/ راهی به اسکار | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵
بعد از فستیوال ونیز؛

فیلم نوآ بامباک جشنواره نیویورک را نیز کلید می‌زند/ راهی به اسکار

فیلم «برفک» بعد از جشنواره ونیز، به عنوان فیلم افتتاحیه نیویورک نیز انتخاب شد.

به گزارش صبا به نقل از نیویورک تایمز، جشنواره فیلم نیویورک روز سه شنبه ۲ آگوست اعلام کرد فیلم «برفک» جدیدترین پروژه نوآ بامباک کارگردان و فیلمنامه نویس مشهور سینما فیلم شب آغازین شصتمین دوره جشنواره فیلم نیویورک خواهد بود.

جشنواره نیویورک که بین روزهای ۳۰ سپتامبر تا ۱۶ اکتبر برگزار می شود محل اولین نمایش فیلم «برفک» در آمریکای شمالی است. این ساخته نوآ بامباک اولین نمایش جهانی خود را در اواخر ماه جاری میلادی در ۷۹ مین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز تجربه می کند. «برفک» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز نیز معرفی شده است.

فیلم «برفک» بامباک که اقتباسی از اثر دون دلیلو است، درباره جک (با بازی درایور) استادی است که با تدریس مطالعات مربوط به هیتلر در کالج هنرهای لیبرال در مرکز آمریکا نامی برای خود دست و پا کرده است. او در حال حاضر با همسر چهارمش به نام ببیت با بازی گرتا گرویگ و فرزندانش زندگی می کند.

گرتا گرویگ، آدام درایور و جودی ترنر اسمیت بازیگران اصلی فیلم «برفک» هستند.

بامباک در بیانیه ای درباره حضور فیلمش در جشنواره نیویورک گفت که اولین بار به عنوان یک کودک به همراه پدرش در جشنواره نیویورک شرکت کرده بود و بعدها نیز اولین فیلم خود را با نام «لگدزنان و جیغ‌کشان» محصول ۱۹۹۵ در این فستیوال به نمایش درآورده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است