اعلام سرفصل‌های بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در نظر دارد تا با توجه به نیازسنجی انجام شده از سوی امور استان‌ها و با همراهی استادان جوان و پیشکسوت فعال در حوزه نمایشنامه‌نویسی به اجرای طرح «بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی» در سراسر کشور بپردازد.

«بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی» در سه بخش حضوری، آنلاین و آفلاین و با حمایت دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از مردادماه 1401 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اصول نمایشنامه‌نویسی مقدماتی، اصول نمایشنامه‌نویسی پیشرفته، تحلیل نمایشنامه، نمایشنامه‌نویسی و روایت، نمایشنامه‌نویسی اقتباسی، نمایشنامه‌‌نویسی کودک و عروسکی، نمایشنامه‌نویسی رادیویی و بحث ایده و طرح خیابانی از جمله موضوعات محوری این بسته به شمار می‌‎روند.

گروه سنی هنرجویان برای شرکت در این دوره آموزشی به ویژه در بخش حضوری بدون محدودیت خواهد بود و هنرجویان پس از پایان این دوره آموزشی از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گواهی حضور دریافت خواهند کرد.

جزییات و شرایط ثبت نام در«بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی» و شرایط تداوم آموزش پس از برگزاری این دوره، به زودی از سوی دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/