خراسان رضوی صاحب موزه سینما می‌شود/ احداث مجموعه چندمنظوره فرهنگی و هنری | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
به کمک یک خَیر؛

خراسان رضوی صاحب موزه سینما می‌شود/ احداث مجموعه چندمنظوره فرهنگی و هنری

دفتر گناباد انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری یک خیر اقدام به احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی و هنری و اولین موزه سینمای استان خراسان رضوی کرد.

به‌ گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر انجمن در گناباد با همکاری سیدمحمد ذبیحی شهری، خَیر استان خراسان رضوی و شهرستان گناباد، اقدام به احداث یک مجموعه چندمنظوره فرهنگی و هنری کرده است.

این مجموعه با زیربنای ۳۲۰ متر، مجهز به سالن سینمای ۱۵۰ نفری، سالن بلک‌باکس ۱۱۰ نفری برای اجرای نمایش، موزه سینما و گالری عکس است. همچنین قرار است اولین موزه سینما در سطح استان خراسان رضوی نیز در آن دایر شود.

سیدمحمد ذبیحی شهری از خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی و شهرستان گناباد است که سال‌ها در زمینه احداث مدرسه، مسجد و اماکن فرهنگی و آموزشی فعالیت خیرخواهانه داشته و احداث این مجموعه چندمنظوره نیز که با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران صورت می‌گیرد، در ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان گناباد مؤثر خواهد بود.

این مجموعه فرهنگی که درخیابان جانبازان، جنب بوستان جانباز و دفتر سینمای جوان گناباد قرار دارد، از ابتدای سال ۱۳۹۷ در حال احداث است و بر اساس توافق سیدمحمد ذبیحی شهری و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان، تا پایان سال ۱۴۰۱ قابل بهره‌برداری خواهد بود؛انجمن سینمای جوانان این مجموعه را برای بهره‌برداری مجهز خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است