اعلام بی‌اطلاعی جمعی از بازیگران «آهوی من مارال» از صدور بیانیه علیه «جیران» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۸

اعلام بی‌اطلاعی جمعی از بازیگران «آهوی من مارال» از صدور بیانیه علیه «جیران»

در پی شکایت و صدور بیانیه از سوی تهیه کننده و کارگردان سریال «آهوی من مارال»، جمعی از بازیگران این سریال اعلام کردند که در جریان هیچکدام از بیانیه‌ها نبوده‌اند.

به گزارش صبا، برخی بازیگران سریال «آهوی من مارال» با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به اختلافات تهیه کننده و کارگردان این سریال با مجموعه «جیران» واکنش نشان دادند و به نوعی از این پروژه و حواشی آن اظهار بی‌اطلاعی کردند.

پیشتر تهیه کننده و کارگردان سریال «آهوی من مارال» با اتهام کپی برداری، از سریال «جیران» شکایت حقوقی کرده بودند و بیانیه ای از سوی آن‌ها به نیابت از تمامی عوامل  پروژه صادر شده بود، به همین دلیل جمعی از بازیگران سریال «آهوی من» با انتشار یک پست مشترک در اینستاگرام به این ماجرا واکنش نشان دادند.

در بیانیه بازیگران سریال «آهوی من مارال» که در بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ منتشر شده، آمده است : «در پی انتشار بیانیه‌هایی منتسب به عوامل سریال آهوی من مارال درباره اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ذکر یک نکته ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال» بنا به دلایلی مدت‌ هاست ارتباطی با پروژه مذکور نداشته و در جریان هیچکدام از بیانیه‌های منتشر شده به نام «عوامل» این سریال نیستیم.»

حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیر رضا دلاوری، فریبا کوثری، لیلا بلوکات، ارسطو خوش رزم ، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی، محمدهادی عطائی، مجید سعیدى، سمیرا حسینى، پیام امیرعبدالهیان از جمله بازیگرانی هستند که این بیانیه را امضا و آن را در صفحات شخصی شان منتشر کردند.

«آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفار زاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق آبادی مدت‌هاست به دلیل مشکلات مالی در مرحله تصویربرداری متوقف شده‌است. پروژه «جیران» نیز به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه پس از پخش ۲۳ قسمت به دلیل اتهام کپی برداری در شبکه نمایش خانگی متوقف شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است