پخش فصل دوم «مامان‌ها» از هفته آخر مرداد در شبکه سه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱

پخش فصل دوم «مامان‌ها» از هفته آخر مرداد در شبکه سه

فصل جدید برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» در شبکه سه سیما از هفته آخر مردادماه پخش خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه، فصل جدید برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و سازمان سینمایی سوره حوزه هنری، با تغییرات فرمی و محتوایی از هفته آخر مردادماه ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

شعار اصلی فصل دوم «مامان‌ها» همانند فصل قبل، «دورهمی متفاوت مامان‌های معمولی» خواهد بود و در طول فصل جدید نیز شاهد حضور مادران عادی و بیان رویکردها و دغدغه‌هایشان خواهیم بود.

در فصل اول «مامان‌ها»، بخش قابل توجهی از موضوعات برنامه درباره مسائل جدیدتر مادری از جمله چالش‌های مادران در عصر تکنولوژی بود، اما در فصل دوم سرفصل‌هایی مانند همدلی و کمک به مادران، فردیت مادران ایرانی و چگونگی عبور از چالش‌های مادری در اولویت محتوایی این برنامه قرار گرفته است و از جمله تغییرات فصل دوم «مامان‌ها» نسبت با فصل اول، می‌توان به حضور مادرانی از استان‌های مختلف کشور در فصل دوم اشاره کرد.

برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» سعی دارد به سختی‌ها و دغدغه‌های تربیتی مادران امروز نگاه کند و از دل آن به تفاوت نگاه‌های تربیتی و انتخاب‌های مختلف مادرها در مواجهه با چالش‌های گوناگون برسد. همانند فصل اول، با توجه موضوع و محتوای برنامه، کارشناسان مختلف نیز در مقابل دوربین این برنامه حضور پیدا خواهند کرد و به تکمیل تجربه‌ها و نظریات مادرها پرداخته خواهد شد.

جزئیات بیشتر درباره پخش این برنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است