آغاز هشتمین دوره کارگاه‌های «چهارفصل تئاتر ایران» از ۲۲ مرداد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵

آغاز هشتمین دوره کارگاه‌های «چهارفصل تئاتر ایران» از ۲۲ مرداد

هشتمین دوره از کارگاه‌های فصلی پروژه‌ جامع ملی سراسری آموزش نمایشنامه‌نویسی «چهارفصل تئاتر ایران» برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برپایی هشتمین دوره از کارگاه‌های فصلی پروژه‌ جامع ملی سراسری آموزش نمایشنامه‌نویسی به خارج از پایتخت با نام شناخته‌شده‌ «چهارفصل تئاتر ایران»، در تاریخ ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱، در سالن سلمان هراتی مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری خبر داد.

فصل هشتم دوره نوین این پروژه با نام «مناسبات انسانی در جهان پس از کرونا» فراخوان خود را منتشر و برگزیدگانش را معرفی کرده است و در این مقطع از برگزاری این دوره به صورت حضوری و با همراهی اعضای هیأت علمی این فصل، متشکل از تهمینه محمدی و محمد نباتی و نیز با حضور شرکت‌کنندگان از ۶ استان کشور تشکیل خواهد شد و اعضای هیات علمی و شرکت‌کنندگان به نشست و گفتگو درباره‌ نمایشنامه‌های نوشته‌ شده می‌پردازند.

همچنین پس از برگزاری این کارگاه‌ها در صورت نیاز به بازنویسی آثار، شرکت‌کنندگان فرصت این را خواهند داشت تا آثار نهایی خود را برای تأیید اعضای هیأت‌ علمی فصل هشتم، به دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری تحویل بدهند.

ایوب آقاخانی مسئول این دفتر، اعلام کرد که مطابق دوره‌های پیشین، آثار برگزیده در نوبت چاپ از سوی انتشارات سوره‌ مهر و در قالب مجموعه‌ای به نام «فصل سفید» قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است