پوستر نمایش «پایین، گذر سقاخانه» رونمایی شد/ اجرا از ۲۰ مرداد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
همزمان با پیش فروش بلیت سه روز نخست؛

پوستر نمایش «پایین، گذر سقاخانه» رونمایی شد/ اجرا از ۲۰ مرداد

همزمان با پیش فروش بلیت سه روز نخست، پوستر نمایش «پایین، گذر سقاخانه» نوشته اکبر رادی و با طراحی و به کارگردانی رضا بهرامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، پیش فروش بلیت سه روز نخست نمایش «پایین، گذر سقاخانه» نوشته اکبر رادی و با طراحی و به کارگردانی رضا بهرامی که از ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود آغاز شد.

طراحی پوستر، بروشور و تیزر نمایش «پایین، گذر سقاخانه» را شایان کیانی برعهده داشته است.

بهروز پناهنده، کهبد تاراج، امیر عدل پرور، شادی ضیایی، سهیل ملکی، احمد جعفری، حسین اشتهاردی، عرفان پورمحمدی، آروین فلاح، حسین تدینی، بهار گودرزی، زهرا حمیدی پور، دنا زره پوش، نگار قوام فر، امیر شاعری، امیرحسین مدرس، محمدپارسا زاهدی، علی راحتلو، امید اسلامی، محمدمهدی بیات، حسین صادقی نائینی، علی حسینی، فهرست بازیگران تازه ترین اثر گروه تئاتر نزدیک با مشارکت شرکت آرتاشویان را تشکیل می دهند.

نمایش «پایین، گذر سقاخونه» از جمله نمایشنامه‌های شناخته شده زنده یاد اکبر رادی است که داستانی عاشقانه را در دهه ۳۰ و ۴۰ در یکی از محله‌های قدیمی تهران روایت می‌کند.

در خلاصه داستان چنین آمده است: «در یکی از محله های قدیمی طهران و دو قهرمان کشتی به نام طاهر و فری زندگی میکنند که فری به علت مصدومیت به قهرمانی نمی رسد و طاهر در مسابقات شرکت می کند و برنده کاپ و مدال قهرمانی می شود. در این میان پری دختر یکی از بزرگان محل به اسم حاجی میناچی دلباخته ی طاهر می شود و ازطرفی فری عاشقانه پری را دوست دارد و همین باعث درگیری و خشم فری نسبت به طاهر می شود اما طاهر و… .»

دیگر عوامل اثر عبارتند از آهنگساز و طراح موسیقی: گروه گذر، سرپرست گروه گذر و نوازنده سازهای کوبه ای: محمدرضا نریمانی، کمانچه: پوریا فرج نژاد، خواننده: علیرضا درویشی، افکت: آروین فلاح، مشاور موسیقی: احمد جعفری و عرفان پورمحمدی، دستیار کارگردان: مرتضی برزگرزادگان، منشی صحنه: شیرین افخمی فر، طراح لباس: آلما گشتاسب، طراح گریم: سهیلا جوادی، طراح نور: حسین رودباری، عکاس: سمیه شوقیان و فوژان پارسا و مدیر صحنه: حسین صادقی نائینی، محمد بیات، علی راحتلو و سعید جعفری.

«پایین، گذر سقاخانه» از ۲۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود و مخاطبان برای تهیه بلیت اثر می توانند به سایت تیوال و همچنین، گیشه تماشاخانه سنگلج واقع در پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت مراجعه کنند.

فرزاد جمشیددانایی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است