«نواحی اشک ۲» حالت سینه‌زنی‌تری دارد/ پیوند فضای موسیقی قدیم و جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۶
سید محسن حسینی در گفتگو با صبا:

«نواحی اشک ۲» حالت سینه‌زنی‌تری دارد/ پیوند فضای موسیقی قدیم و جدید

سید محسن حسینی درباره همکاری با آلبوم «نواحی اشک 2» و فعالیت‌های آینده‌اش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، سید محسن حسینی خواننده سنتی‌، درباره روند کار تولید آلبوم «نواحی اشک ۲» توضیح داد: این کار ادامه آلبوم «نواحی اشک ۱» است که محرم پارسال منتشر شد و بنده در آن آلبوم نیز فعالیت داشتم. آلبوم امسال حالتی ضربی‌تر و فضای سینه‌زنی بیشتری دارد و آقای آرمان مهربان که از آهنگسازان حرفه‌ای هستند براساس نغمه‌هایی که آقای متین رضوانی‌پور انتخاب کردند آلبومی با فضای جدیدتر تولید کردند و خواننده‌ها نیز براساس ژانر آلبوم، آهنگ‌ها را خواندند.

او ادامه داد: کار از این نظر خاص است که پیوندی بین فضای جدید و فضای قدیم ایجاد کرده است و همزمان باعث آشنایی مخاطب با بافت موسیقی جدید می‌شود. وقتی موسیقی‌های قدیمی‌ای که تقریبا همه ما شنیده‌ایم، بافت موسیقیایی جدید پیدا می کنند موجب ارتباط و همخوانی زیبایی می‌شوند.

این خواننده به دلیل همکاری‌اش در این آلبوم پرداخت و گفت: کار اصلی من، موسیقی و آواهای ایرانی است و تخصص بنده موسیقی دستگاهی است اما تجربه کارهای مذهبی و این چنینی را نیز داشته‌ام. همه ما دوست داریم که در دستگاه امام حسین (ع) قدمی برداریم و به نظر من این یک سعادت برای هر انسان است که بتواند در راستای این حضرت و خانواده‌اش کاری انجام دهد. دوستان به من پیشنهاد کار دادند و بنده هم با افتخار قبول کردم. فکر می‌کنم همه هنرمندان این ارادت خاص را به امام حسین (ع) دارند و اصلا اینطور نیست که به جنبه درآمدی و مالی به آن نگاه کنیم.

حسینی درباره برنامه‌های آینده‌اش اظهار کرد: درحال انجام یک کار با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری هستیم که با اشعار کلاسیک کار شده و به نظرم کار متفاوتی است و یک آلبوم دیگر هم در دست تولید دارم که از اشعار عاشقانه ساخته شده است که ان‌شالله بعد از محرم و صفر و در اوایل مهرماه روانه بازار می‌شوند.

سید محسن حسینی در پایان از مدیران فرهنگی خواست تا برای انتشار و تولید کارهایی تلاش کنند که اندیشه‌ای درون آن‌ها است و از تیم‌های مختلف جدای از اسم و رسمی که دارند، حمایت کنند.

فاطمه زارعی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است