اولین جزییات از ساخت فیلم «سلیمان» اعلام شد/ شروع فیلمبرداری از هفته آینده | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۹
آرش شجاعی در گفتگو با صبا:

اولین جزییات از ساخت فیلم «سلیمان» اعلام شد/ شروع فیلمبرداری از هفته آینده

آرش شجاعی از تولید فیلم جدیدی با نام «سلیمان» با کارگردانی محمد اسماعیلی و تهیه‌کنندگی بیژن میرباقری و خودش خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا٬ فیلم سینمایی جدیدی با نام «سلیمان» به کارگردانی محمد اسماعیلی و تهیه‌کنندگی بیژن میرباقری و آرش شجاعی به تازگی موفق به دریافت مجوز پروانه ساخت شده است و در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برد.

آرش شجاعی که یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی است در گفتگو با خبرنگار صبا داستان این فیلم جدید را اینگونه تشریح کرد: گروه ما با هدف کمک به غنای فرهنگ سینمایی کشورمان در تلاش است تا فیلم‌های مستقلی را تولید کند که به دور از هرگونه سوژه‌های به اصطلاح بازاری باشد و در نتیجه محتوای فاخری را به مردم میهنمان به عرضه برساند.

این تهیه کننده افزود: پس به همین روال فیلمنامه‌ای برای ساخت در نظر گرفته شد که علاوه بر دارا بودن تمام شروط لازم٬ بتوان از آن به عنوان یک اثر هنری و فرهنگی جدی و همچنین تاثیرگذار یاد کرد تا در آینده هم قابل دفاع باشد. طبق همین روند فیلمنامه انتخاب شده داستانی کوتاه به قلم آقای پیمان اسماعیلی با همکاری محمد اسماعیلی که با موضوعی معمایی-روانشناسی و ژانری پلیسی به نگارش درآمده است٬ برای ساخت در نظر گرفته شد.

شجاعی درباره انتخاب کارگردان توضیح داد: شخصا کارگردانان و فیلمسازان فیلم کوتاه را بسیار دنبال می‌کنم و به همین دلیل شاهد این بوده‌ام که محمد اسماعیلی در آثار کوتاهی که تا به حال تولید کرده است٬ همیشه ویژگی‌های منحصر به فرد خود را در انتخاب داستان‌ها و پردازش تصویر٬ نشان داده است و از این رو فکر می‌کنم که این فیلم نتایج متفاوتی را به همراه خواهد آورد.

او در پایان با بیان اینکه پیش تولید این فیلم جدید با عنوان «سلیمان» به تازگی شروع شده است٬ خاطرنشان کرد: این فیلم در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و  از هفته آینده با همراهی و مدیریت فیلمبرداری مسعود امینی‌تیرانی وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود که فکر می‌کنم حدودا در اوایل ماه مهر سال جاری وارد مرحله پس‌تولید خواهد شد که در آینده اخبار بیشتری درباره بازیگران و دیگر همکاران از طریق روابط عمومی این فیلم اعلام خواهیم کرد.

پریسا مقیلان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است