بازگشت مراسم گلدن گلوب به شبکه ان‌بی‌سی/ تاریخ پخش مراسم تغییر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۴

بازگشت مراسم گلدن گلوب به شبکه ان‌بی‌سی/ تاریخ پخش مراسم تغییر کرد

مراسم گلدن گلوب بعد از یک سال، در سال 2023 به شبکه ان‌بی‌سی باز می‌گردد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم «گلدن گلوب» که به دلیل مورد انتقاد قرار گرفتن شرکت پشتیبانش یعنی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، سال ۲۰۲۲ برگزار نشد، سال ۲۰۲۳ به شبکه ان‌بی‌سی باز می‌گردد. درست قبل از مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ چندین مقاله مبنی بر این منتشر شد که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) که پشتیبانی مراسم گلدن گلوب را برعهده داشت در بین گروه ۸۷ نفری داورانش هیچ فرد سیاه‌پوستی را دعوت نکرده است و باعث شد این شرکت زیر باد انتقادات فراوان مخاطبان قرار گرفت. این اتفاق موجب شد تا حوزه‌های انتخابیه و تعداد زیادی از مدیران روابط‌عمومی، این شرکت را تحریم کنند و از شبکه ان‌بی‌سی بخواهند تا در سال ۲۰۲۲ مراسم «گلدن گلوب» را پوشش ندهد.

اکنون ۲۱ نفر به اعضای هیات داوران اضافه شده و طبق گزارشات ۶ نفر آن‌ها سیاه‌پوست هستند اما با همه این اوصاف تقریبا یک چهارم از اعضا «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» درباره عضویت اعضای جدید رای منفی داده‌اند.

زمان احتمالی پخش مراسم «گلدن گلوب ۲۰۲۳» سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. این مراسم معمولا در اولین یکشنبه سال پخش می‌شود اما امسال به دلیل همزمانی پخش آن با روز سال نو عوامل در فکر تغییر تاریخ پخش آن هستند.

در ماه‌های آینده اسامی افرادی که قصد همکاری با شرکت HFPA در برگزاری مراسم «گلدن گلوب» را دارند، مشخص خواهد شد.

فاطمه زارعی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است