شبکه افق در گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی جریان‌ساز است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
معاون سیما در مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه افق عنوان کرد:

شبکه افق در گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی جریان‌ساز است

مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید شبکه افق با حضور معاون سیما، مدیران شبکه ها و رییس سازمان اوج برگزار شد.
به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما در برنامه تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید شبکه افق که صبح امروز ۱۹ مرداد ماه در محل این شبکه برگزار شد. گفت: دیدن شما همکاران برای بنده یادآور خاطرات شیرین همکاری‌ با اوج و افق در سال های گذشته است. شبکه افق همیشه در کادرسازی موفق بوده است و مجریان، مدیران و کارشناسان بسیاری که امروز در شبکه‌های عمومی مشغول هستند، در شبکه افق سابقه فعالیت دارند.

معاون سیما با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سلیم غفوری، مدیر سابق شبکه افق تاکید کرد: آقای غفوری ویژگی‌هایی داشتند که لازم بود در سطح عالی تر سازمان از او استفاده کنیم و با توجه به اشراف رسانه ای و حس همکاری آقای صادق یزدانی مدیر جدید این شبکه می تواند در ادامه مسیر موفق‌ و سربلند باشد و شبکه تراز انقلاب اسلامی همچنان در اوج باقی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما در خصوص شبکه افق نباید صرفا کمیت و تعداد مخاطبان باشد زیرا که این شبکه در گفتمان سازی انقلاب اسلامی پیشرو، پیشتاز، جریان‌ساز و تاثیرگذار است و طبیعی است که مخاطبان خاص خود را جذب می کند، اگرچه باید در راستای ماموریت این شبکه مخاطبانش نیز رشد کنند.

برمهانی گفت: حمایت ستاد معاونت از شبکه افق استمرار خواهد داشت و همکاران شبکه باید در میدان نبرد رسانه ای، عزمشان را در همراهی با مدیر جدید برای ادای تکلیف جزم کنند.

در این مراسم احسان محمد حسنی رییس سازمان اوج، سید احمد عبودتیان دستیار کارگروه مردمی سازی دولت، ساسان زارع معاون هماهنگ کننده قرب بقیه الله، سعید اشناب مدیر شبکه پنج، جواد رمضان نژاد رییس مرکز سیمافیلم، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن، سعید سلطانی مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاون سیما، مرتضی طاهری سرپرست اداری و مالی سیما و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما از دیگر مدعوین این مراسم بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است