نقش منیر را در سریال «مرد» بازی می کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
نگین معتضدی:

نقش منیر را در سریال «مرد» بازی می کنم

سریال « مرد» با کارگردانی فریدون حسن پور در استان گیلان تصویربرداری می شود.

نگین معتضدی بازیگر سریال « مرد» درباره نقشش در این مجموعه به صبا گفت:  در سریال « مرد» نقش منیر را بازی می کنم. منیر زنی است که در روستای دیلمان گیلان زندگی می کند و یک تنه بار زندگی را به دوش می کشد و بچه هایش را بزرگ می کند. 
وی ادامه داد: حدود ۱۵ درصد این کار تصویر برداری شده است.دو ماه دیگر تصویر برداری این کاربه پایان می رسد. 
معتضدی درباره همکاریش با فریدون حسن پور نیز توضیح داد: کار با آقای حسن پور ویژگی های زیادی دارد، با توجه به اینکه کار های ایشان معمولا در شهرستان ها تصویربرداری می شود، اما به خاطر متن خوب فیلمنامه هایش ترغیب می شوم در سریال ها و فیلم های ایشان بازی کنیم. 
وی  با بیان اینکه وقتی فیمنامه حسن پور را می خوانم جذب کار می شوم ،افزود: چون تمام شخصیت ها سرجای شان نوشته شده اند . همچنین عاشق کاراکتر های خانمی هستم که در سریال های شان  نوشته می شود، آن قدر ظریف و زنانه نوشته شده اند که بازی کردن شان را برایم لذت بخش می کند. 
بازیگر سریال «مرد» اضافه کرد: وقتی نقش مرجان  را که در سریال « گذر از رنج ها» بازی می کردم ،با اینکه نقش خاکستری این سریال بود ، اما آن قدر دوست داشتنی و درست نوشته شده بود که نمی شد از بازی کردن صرف نظر کرد. 
نگین معتضدی پیش از این در سریال هایی مانند: «گذر از رنج ها» ،‌ «کشیک قلب» ، « روزهای بهتر» ، «شهرک جیم»‌ و« شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ایفای نقش کرده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است