ارتقای سطح علمی برنامه‌های شبکه سلامت تلویزیون با همراهی دانشگاه شهید بهشتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۴

ارتقای سطح علمی برنامه‌های شبکه سلامت تلویزیون با همراهی دانشگاه شهید بهشتی

جلسه هم اندیشی و هم افزایی شبکه سلامت سیما و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش صبا، جلسه هم اندیشی و هم افزایی شبکه سلامت سیما و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور ارتقای سواد سلامت، افزایش همکاری دو طرف و معرفی کارشناسان هیات علمی مورد تایید آن دانشگاه ، چهار شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در شبکه سلامت سیما تشکیل شد.

در این نشست علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، محمدمهدی قاسمی رییس شبکه سلامت، علیرضا بهفر قائم مقام شبکه، وحید صابری مدیر روابط عمومی شبکه و کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتند.

قاسمی مدیر شبکه سلامت نکاتی را درباره پوشش رسانه ای تلاش‌ها و زحمات کادر درمان در طول دو سال اخیر و فعالیت های وزارت بهداشت در مبارزه با بیماری کرونا و نقش‌آفرینی ویژه شبکه سلامت سیما، بیان و اظهار کرد این شبکه با تولید و پخش برنامه های علمی و کاربردی تمام تلاش خود را برای آگاهی سازی جامعه در مسیر صحیح پیشگیری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و درمان در طول دوران پاندمی کرونا کرده است.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از زحمات مدیران و عوامل تولید شبکه سلامت سیما تشکر کرد و در پایان مقرر شد شبکه سلامت و دانشگاه شهید بهشتی درباره ارتقای سطح علمی برنامه ها و معرفی کارشناسان هیات علمی مستمر همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است