کانون ملی منتقدان تئاتر سراغ «پیش از کشتن» رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶

کانون ملی منتقدان تئاتر سراغ «پیش از کشتن» رفت

نمایش «پیش از کشتن» نوشته‌ی شهرام احمد‌زاده به کارگردانی آرش دادگر 24 مردادماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش صبا، جلسه نقد و بررسی نمایش «پیش از کشتن» جدیدترین کار گروه تئاتر کوآنتوم به کارگردانی آرش دادگر با حضور حمید کاکاسلطانی و رضا آشفته از اعضای کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در روز دوشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس شهرزاد برگزار خواهد شد.

کانون ملی منتقدان تئاتر با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور در قالب برنامه «دوشنبه‌های نقد تئاتر» هر هفته و با حضور منتقدان عضو کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه می‌پردازد.

نمایش «پیش از کشتن» توسط شهرام احمدزاده و بر اساس «اورستیا» اثر آیسخولوس نوشته شده است و دراماتورژی، طراحی و کارگردانی این اثر نیز بر عهده آرش دادگر است.

نمایش «پیش از کشتن» اسفند سال ۹۹ در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت که درحال حاضر با تغییرات زیادی نسبت به جشنواره، تا ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره دو تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است