علت به‌تعویق افتادن سریال «آتش‌سرد»/ پخش مجموعه‌های محرمی درنظر گرفته شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
صبا پیگیری کرد؛

علت به‌تعویق افتادن سریال «آتش‌سرد»/ پخش مجموعه‌های محرمی درنظر گرفته شد

پخش سریال «آتش سرد» از پایان مرداد به بعد از ماه محرم و صفر موکول شد که گفته می شود درنظر گرفتن بسته محتوای محرمی برای پخش دلیل این اتفاق است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون صبا، پخش مجموعه تلویزیونی «آتش سرد» که پیشتر اعلام شده بود از شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ بر آنتن شبکه دو سیما می رود، به تعویق افتاد و سریال «وفا» جایگزین آن شد.

بهرنگ ملک محمدی سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما ضمن اعلام این خبر به ایسنا از بازپخش سه سریال محرمی از جمله سریال «وفا»، «معصومیت از دست رفته» و مجموعه دیگری خبر داد.

در این باره با علی مهام تهیه کننده «آتش سرد» به گفتگو پرداختیم و او درباره به تعویق افتادن پخش این مجموعه تصریح کرد: سریال «آتش سرد» آماده پخش است و ما نکته ای درباره پخش در ایام خاص نداشتیم و به هرحال صاحب این مجموعه تلویزیون است و خودش هر موقع که صلاح بداند تصمیم به پخش تولیداتش می گیرد. البته قرارگیری در کنداکتور پاییز شبکه و پخش در آن زمان برای تهیه کنندگان بهتر است.

همچنین سمیه فیروزفر مدیر روابط عمومی شبکه دو به خبرنگار صبا گفت: قطعا تعویق این سریال بی برنامگی سازمان نبوده است و به دنبال اهداف بلندتری هستیم. براساس تعاملات بین شبکه ای و تصمیم به داشتن پکیج‌های محرمی این تعویق اتفاق افتاده است. این پکیج محرمی شامل بازپخش سه اثر است که به همین منظور سریال «وفا» جایگزین «آتش سرد» شد و پس از پایان محرم و صفر پخش این سریال در برنامه های شبکه قرار می گیرد.

«آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی، نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو و تهیه‌کنندگی علی مهام است.

پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حسین حاجیعلی، رومسیاطاهری، امیرعلی موسوی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، آرش احمدی، رومینا حاجی حسنی، علی دهقانی، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش، سمیرا چراغی، فریبا قدرتی، طه راهنما، حسین راهنما و شاهد احمدلو در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

«آتش سرد» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است