آموزش کارگاهی «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱

آموزش کارگاهی «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان»

کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» با تدریس سیدعلی کاشفی در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به همت دبیرخانه مسابقه «بانوی بی مثال» کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» با تدریس سید علی کاشفی نویسنده و شاعر به منظور آموزش علاقه‌مندان و ارتقای سطح کیفی آثار ارسالی، ۲۳ مرداد ماه در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود.

ظرفیت این کارگاه محدود است و علاقه مندان می توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ برای شرکت در این برنامه ثبت کنند.

کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» روز یکشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود. این برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel، صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، و پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir پخش خواهد شد.

نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» با موضوع زندگی حضرت خدیجه(س) با مشارکت مدیریت آفرینش های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه ها عمومی کشور آغاز به کار کرد.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینیمال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) تا پایان شهریور ماه به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوای نهاد به نشانی www.samakpl.ir و یا از طریق نشانی bimesal۱۴۰۱@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است