وظیفه ما ایجاد امنیت شغلی است/ با حفظ روال قدیمی برنامه‌های جدیدی را اجرا می‌کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۷
علی مردانه در گفتگو با صبا:

وظیفه ما ایجاد امنیت شغلی است/ با حفظ روال قدیمی برنامه‌های جدیدی را اجرا می‌کنیم

علی مردانه رییس جدید هیات مدیره انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان از برنامه‌های پیش روی انجمن گفت.

علی مردانه که به تازگی به عنوان رییس هیات مدیره انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان انتخاب شده است،‌ در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا برنامه‌هایی را که برای آینده این انجمن در نظر دارد اینگونه عنوان کرد: در ابتدا لازم است که یک خسته نباشید اساسی به اعضای هیات مدیره قبلی یعنی آقای علیرضا نجف‌زاده، خانم فروزان جلالی و آقای دانش اقباشاوی که در شرایط سختی که ویروس کرونا ایجاد کرده بود و نزدیک به سه سال مسئولیت سنگین هیات مدیره را به دوش کشیدند، عرض کنم.

او افزود: یک سری از برنامه‌ها در گذشته روال کار ما بوده است مانند بخش بیمه، صندوق اعتباری هنر، بنیادهای معیشتی، بلیت‌های جشنواره فیلم فجر و … که ما قطعا همین روال را پیش خواهیم برد و علاوه بر این برنامه‌های جدیدی را هم در نظر داریم و جلسه‌های متعددی را برای جلو بردن این اهداف برگزار کردیم و قصد داریم کمیته‌های فرهنگی و رفاهی را فعال‌تر از قبل کنیم تا بتوانیم یک سری مزایا و اتفاقات خوبی را برای اعضا رقم بزنیم مانند نمایش فیلم‌های کوتاه اعضای محترم در سالن‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های زبان، ورکشاپ‌ها از طریق اعضای نخبه برای افراد جدید به همراه صنوف دیگر و بسیاری از اقدامات دیگر که همچنان در تلاشیم تا با برپایی جلسه هم‌اندیشی در هفته آینده هر چه زودتر برنامه‌های مورد نظر را به عمل برسانیم.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا سمت ریاست تاثیری در فعالیت‌های هنری او خواهد گذاشت، گفت: قطعا بی‌تاثیر نخواهد بود زیرا هنگامی که مسئولیت سنگین این چنینی برعهده آدمی باشد، آن شخص موظف است تا زمان و انرژی لازم را برای آن مسئولیت به کار بگیرد و این پدیده ممکن است به سمت و سویی برود که منجر به کم‌تر شدن فعالیت‌های هنری و حتی اوقات فراغت نیز شود تاجایی که بتوان آن وظیفه‌ای که عهده‌دار آن شده ایم، به نحو احسن انجام دهیم. من تمام تلاشم در این دو سال به این صورت بود که اوقاتم را از نظر فعالیت هنری خلوت‌تر کنم تا بتوانم با تمام قدرت خدمتگزار این انجمن و اعضای شریف و محترم آن باشم و امیدوارم که تمامی برنامه‌هایی که اعضای هیات مدیره در سر دارند به درستی پیش برود.

مردانه با بیان اینکه این صنف همیشه در امور سینمایی و حتی اجتماعی نیز فعال بوده‌ است، توضیح داد: دوره قبلی بنده به عنوان نایب رییس در این انجمن حضور داشتم و سعی کردیم تا در آن شرایط سخت کرونا کمک‌حال دوستان باشیم و شرایط لازم را هرچند ناچیز فراهم کنیم و قطعا در ادامه ما همین رویه را پیش خواهیم گرفت و اولویت اصلی ما بر آن است که خدمت‌رسانی کنیم. ما اینجا نیامده‌ایم تا حکومت کنیم. ما آمده‌ایم تا خدمتگزاری را به اعضای محترم و دوستان عزیز به جای بیاوریم و این قرار از ابتدا سرلوحه این انجمن بوده است و من نیز در تلاشم تا این اصل را خیلی پررنگ‌تر به عمل برسانم.

وی در پایان درباره پویا بودن این انجمن در آینده خاطرنشان کرد: در دوره‌ قبلی هیات مدیره خانه سینما ما اعضایی چون آقای علیرضا نجف‌زاده را به عنوان یکی از اعضای اصلی هیات مدیره داشتیم که اکنون هم به عنوان بازرس خانه سینما مشغول هستند و ما علاوه بر اینکه در تلاشیم تا برای صنف خودمان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، سعی می‌کنیم تا این مزایا را نیز وارد بخش هیات مدیره خانه سینما کنیم. همچنین در کنار مسائل فنی، سعی می‌کنیم تا با حفظ کرامت انسانی که برای ما اهمیت بسیاری دارد، امنیت شغلی را برای همکاران عزیز خود فراهم کنیم و قطعا این انجمن همانند قبل پویا و پابرجا خواهد ماند، همانطور که بیانیه‌هایی برای دفاع از اعضا ارائه دادیم و آن طور که در دوره‌های قبل در تلاش بودیم تا به‌روز و پیش‌قدم در مسائل صنفی انجمن و خانه سینما باشیم.

پریسا مقیلان

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است