روایت فتح و سازمان اوج همکاری‌های مشترک را کلید زدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۳

روایت فتح و سازمان اوج همکاری‌های مشترک را کلید زدند

در نشست روسای بنیاد فرهنگی روایت فتح و سازمان هنری رسانه‌ای اوج بر همکاری‌های مشترک در برپایی رویدادهای هنری انقلاب اسلامی تاکید شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، نشستی با حضور محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح و احسان محمد حسنی رییس سازمان هنری رسانه‌ای اوج در روز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ساختمان مرکزی بنیاد فرهنگی روایت فتح به همراه تعدادی از مدیران این دو نهاد فرهنگی برگزار و بر همکاری‌های مشترک در برپایی رویدادهای هنری انقلاب اسلامی تاکید شد.

در این دیدار، روسا و مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح و سازمان هنری رسانه‌ای اوج با تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی این دو نهاد علاوه بر اعلام آمادگی برای همکاری‌های متقابل در تولیدات مشترک فرهنگی و هنری بر تشکیل کارگروه‌های مشترک در حوزه‌های مختلف و لزوم ایجاد زیرساخت‌های جدید برای اعتلای آثار انقلاب و دفاع مقدس تاکید کردند.

به گزارش صبا، اهمیت این جلسه و همکاری از آنجایی دوچندان می شود که در سال های گذشته محمدحسنی در دوره های به ریاست روایت فتح منصوب و از سمت خود کناره گرفته بود. در همان سال ها مسایلی درباره آرشیو روایت فتح نامه نگاری هایی بین وی و مدیران روایت ابعادی از ماجرا را روشن کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است