لزوم همکاری ادارات کل ارشاد و انجمن های نمایش سراسر کشور با سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج

به گزارش صبا به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق)، در پی هماهنگی های صورت گرفته توسط کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی با معاونت حقوقی وزارت ارشاد و همچنین انجمن هنرهای نمایشی کشور با هدف برگزاری پر رونق تر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج، مهدی رمضانی چابک مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا بصیرت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در نامه های جداگانه ای خطاب به مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران انجمن های نمایش استان ها با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج که با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار می شود خواستار همکاری شایسته به منظور اطلاع رسانی و برگزاری مطلوب این رخداد هنری در استان ها شدند.

فراخوان استانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در بیشتر استان های کشور منتشر شده و هنرمندان متقاضی حضور در این جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی با هم به رقابت می پردازند. برگزیدگان بخش های استانی برای حضور در مرحله نهایی جشنواره که آذرماه امسال برگزار می شود معرفی شده و گروه انتخاب مرحله نهایی جشنواره 15 اثردر بخش صحنه ای و 15 اثر در بخش خیابانی را برای حضور در مرحله نهایی انتخاب می کند.

همچنین بخش نمایشنامه نویسی جشنواره سودای عشق نیز به صورت کشوری برگزار می شود.

علاقمندان برای دریافت فراخوان جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه خبری بسیج هنرمندان به نشانی www.basijhonarmandan.ir  و یا پایگاه خبری ایران تئاتر به نشانی www.theater.ir  مراجعه و یا به صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی @sodaye_eshgh13 رجوع کنند. همچنین دفاتر بسیج هنرمندان در مراکز استان های سراسر کشور آماده پاسخگویی به هنرمندان متقاضی و ارایه فراخوان بخش استانی هستند.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با دبیری سعید نجفیان برگزار می شود.

انتهای پیام/