فراخوان تست بازیگری «کمیته مشترک» منتشر شد/ تولید برای شرکت در تئاتر فجر | پایگاه خبری صبا # #
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴

فراخوان تست بازیگری «کمیته مشترک» منتشر شد/ تولید برای شرکت در تئاتر فجر

فراخوان تست بازیگری تئاتر میلاد جباری مولانا برای ساخت جدیدترین اثرش با نام «کمیته مشترک» برای شرکت در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی گروه، میلاد جباری مولانا نویسنده و کارگردان تئاتر برای آماده سازی نمایش جدید خود با نام «کمیته مشترک» برای اجرای عموم و شرکت در چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در بهمن ماه ۱۴۰۱، از بازیگران و دانشجویان رشته بازیگری، در سنین ۱۷ تا ۴۵ سال (خانم و آقا) برای ایفای ۳۵ نقش، ۱۰ همسرا (سوپرانو، آلتو، تنور و باریتون) و همچنین، علاقه‌مندان به شرکت در موقعیت‌های کاری پشت صحنه و کارهای تولیدی برای حضور در جلسه آزمون و انجام تست دعوت کرد.

تست اتتخاب بازیگر «کمیته مشترک» در دو مرحله برگزار می‌شود و در ابتدا، متقاضیان می‌بایست ابتدا مشخصات کامل خود از جمله نام و نام خانوادگی، سن، قد، عکس چهره و عکس تمام قد به همراه رزومه هنری را به شماره ۰۹۱۹۹۰۱۶۱۳۱ ارسال کنند.

در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول، برای انجام تست حضوری در تاریخی معین با متقاضیان، تماس حاصل خواهد شد.

فراخوان تست بازیگری تئاتر «کمیته مشترک» شامل هیچگونه هزینه‌ای نمی‌شود و رایگان است.

داشتن رزومه اجرای عموم به صورت حرفه‌ای، دانشجویی و یا حتی آماتور در زمینه بازیگری تئاتر برای متقاضیان الزامی است و مهلت ارسال مشخصات تا ۲۸ مرداد‌ماه ۱۴۰۱ است.

میلاد جباری‌مولانا طراح اجرای اولین موزه زنده ایران به روش کاربردی است و کارگردانی آثاری همچون «دموکراسی سفارشی»، «خلیل»، «مسافر نیمه راه»، «رویای شب دهم اردیبهشت»، «زمانی برای زن بودن»، «حبیب» و چندین اثر دیگر را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است