«در آغوش درخت» ادای دِین به ساحت خانواده است/ فیلم بعدی‌ام تاریخی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۷
محمدرضا مصباح در گفتگو با صبا:

«در آغوش درخت» ادای دِین به ساحت خانواده است/ فیلم بعدی‌ام تاریخی است

محمدرضا مصباح از تجربه تهیه‌کنندگی خود در فیلم جدید «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا گفت.

محمدرضا مصباحمحمدرضا مصباح تهیه‌کننده فیلم «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا که فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده است، درباره تجربه همکاری خود با این کارگردان گفت: آقای خواجه‌پاشا یک کارگردان جوان و بااستعداد است که در سایه سال‌ها تلاش، همکاری و تجربه‌اندوزی در کنار بزرگان سینما و با انگیزه بالا پا به عرصه کارگردانی و تولید اثری سینمایی گذاشته است.

او افزود: هنگامی که فیلمنامه را خواندم، موضوع آن را جذاب و نزدیک به سلیقه خود دانستم و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا من هم در ساخت این اثر به همراه دوستان عزیزم به ویژه در کنار برادر تلاشگرم آقای سجاد نصراللهی‌نسب نقشی داشته باشم تا شاید به لطف خدا بتوانیم یک اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

این تهیه‌کننده که در حمایت از فیلمسازان اول سابقه دارد در پاسخ به این پرسش که کدام ویژگی از داستان این فیلم او را به سمت خود جذب کرده است، گفت: بیان کاملا روان و سلیس، پرداخت دقیق و بدون لکنت و توجه به جنبه های اخلاقی، انسانی و عاطفی از ویژگی‌های اصلی این فیلمنامه بود و بنده نیز علاقه‌مند بودم تا در این پروژه سهمی داشته باشم و درواقع تهیه این فیلم را ادای دینی به ساحت خانواده تلقی می‌کنم.

وی درباره مسیری که برای ساخت فیلم «در آغوش درخت» پیموده شده است، اظهار کرد: این فیلم تا درصد بالایی به همت بچه‌های ارومیه ساخته شده است و از این رو همکاری و تعامل بسیار خوبی بین اعضا شکل گرفت و همدلی همکاران بزرگوارم در این پروژه، نوید یک اثر خوب را به ما می‌دهد. گرچه فیلم‌هایی که در شهرستان‌ها تولید می‌شود موانع و سختی‌های خود را دارد اما جذابیت‌ها و شیرینی‌هایی که در کار وجود دارد، ما را در مسیر تولید یک اثر استوار نگه‌ می‌دارد.

مصباح با بیان اینکه امیدوار است مخاطبان بتوانند با این فیلم ارتباط خوبی برقرار کنند، توضیح داد: همانطور که قبل‌تر گفتم چون در این فیلم تلاش شده است تا به مضامینی نظیر مسائل انسانی و اخلاقی با نگاه ویژه‌ای پرداخته شود، امیدوارم که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کرده و احساس خوبی را تجربه کند.

تهیه‌کننده فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» در پایان از تولید اثری جدید با موضوعی تاریخی خبر داد که هم‌اکنون در مرحله پژوهش و نگارش قرار دارد.

پریسا مقیلان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است