«قطعه‌های یک روایت» به‌روز می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۵

«قطعه‌های یک روایت» به‌روز می‌شود

ویژه برنامه «قطعه‌های یک روایت» در ایام مختلف سال به‌روز خواهد شد و روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی این برنامه تلویزیونی، ویژه برنامه «قطعه‌های یک روایت» در ماه رمضان و ایام محرم از شبکه جام جم پخش شد و حال قرارست این برنامه در دیگر ایام سال با روایت‌های مختلف دیگری از آداب، احکام شرعی و … که وجود دارد، با فرم و محتوای جدید مبنی بر تصمیم مدیر گروه معارف شبکه جام‌جم پیش رود.

برنامه «قطعه‌های یک روایت» پس از ماه رمضان با عنوان «جورچین»، در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) توانست در ۱۵ برنامه کوتاه، آیین، نواهای قومیت‌های مختلف ایران را در فرمی جدید، به تصویر بکشد و جدا از پخش در شبکه جام‌جم و شبکه اینترنتی حبیب، در شبکه‌های دیگر سیما چون قرآن، نسیم و… به نمایش درآمده است.

این ویژه برنامه با نظارت پیام ابراهیم‌پور مدیر گروه معارف شبکه جام‌جم، به طراحی و تهیه‌کنندگی فاطمه‌زهرا بازاری، کارگردانی رادیویی لیدا عرفانیان، نویسندگی و سردبیری محدثه نعمتی و گویندگی علیرضا تابان در ایام ماه محرم روی آنتن شبکه جام‌جم رفته است.

همچنین دیگر عوامل برنامه «قطعه‌های یک روایت» عبارتند از مجری طرح: سید محمدرضا حسینی، محقق و پژوهشگر: حنان سیار، طراحان و گرافیست: محمد حسین محمدصالحی، سعید رحیمی، صادق شاهی و خانه انیمیشن استان فارس، تصویربردار و تدوینگر: مسلم افشاری، ناظر: سید یوسف موسوی، خواننده: طهمورث شاهمرادی، همانگی و برنامه‌ریز: ندا امامی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است