سی داستان کوتاه با پایان باز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷

سی داستان کوتاه با پایان باز

«مرا بخوان» شامل سی داستان کوتاه از مهدی پوررضائیان در انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسید.

به گزارش صبا، «مرا بخوان» شامل سی داستان کوتاه از مهدی پوررضائیان نویسنده، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر است که توسط انتشارات کتاب نیستان به تازگی منتشر شده است.

در توضیح این کتاب آمده است: «داستان‌های کوتاه این کتاب به طور عمده در قالب روایت داستانی با زاویه دید اول شخص روایت شده و نویسنده در آن سعی کرده است تا در قالب روایت یک ماجرای داستانی، مخاطب را با موضوع درگیر و از او دعوت به مداقه و تامل بیشتر در زندگی پیرامونی خود کند.

عمده داستان‌های این کتاب در قالب پایان باز نوشته شده است. نویسنده با وجود روایت کلاسیک تعمدی داشته است تا پایان‌بندی داستان شکلی کلاسیک به خود نگیرد و مخاطب در ذهن و روان خود ادامه ماجرای داستان را شکل دهد. این موضوع در کنار زبان و عبارات ساده، موقعیت‌پردازی‌های معمولی و البته استفاده نویسنده از تشبیهاتی بی‌بیدیل و طنزی گاه تلخ و گاه خفیف و البته دوری نویسنده از حواشی تکنیکال داستان‌نویسی که محتوا را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد، بر تاثیرگذاری بیشتر کتاب افزوده است.»

انتشارات کتاب نیستان پیش از این کتاب‌های «مرغک مینای من»، «قصر آشتی»، «نما با نمایش»، «نویسش در نمایش»، «تمام‌های ناتمام» و «آنگاه مانند ماه» را از این نویسنده منتشر کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است